سینمای روز
این وبلاگ راجع به خبرهای روز سینما است

 

Image

 

 

به هر حال تهیه کننده «خوابم می آد» چندان از حضور من در این کار خرسند نبود و برای همین ترجیح میدهم همزمان با اکران فیلم درباره آن هیچ صحبتی نکنم تا سوء تفاهم ایجاد نشود.

 

 

نخستین تجربه کارگردانی سینمایی رضا عطاران با عنوان «خوابم می آد» در حالی از انتهای هفته قبل روی پرده رفته که این فیلم تنها در دو روز ابتدایی اکرانش حدودا ۶۷ میلیون تومانی عایدی داشته است.

 

بخش عمده ای از بار کمیک «خوابم می آد» مرهون حضور اکبر عبدی در یکی از نقشهای مکمل آن است؛ نقش یک پیرزن که با شیرین کاریهای خود مخاطب را به وجد می آورد.

 

با این حال اکبر عبدی که به تازگی بازی در فیلمی با عنوان «جابجا» را هم پشت سر گذاشته مایل به گفتگو درباره «خوابم می آد» نیست. وی به شبکه ایران می گوید:«علاقه ای به گفتگو درباره همکاری ام با عطاران ندارم و البته دلیل این امر هم خودِ عطاران نیست بلکه مشکل جای دیگری است.»

 

عبدی وقتی با این پرسش مواجه میشود که آیا دلیل این امر رویکرد خاص تهیه کننده این فیلم نسبت به حضور او در این فیلم نیست،اظهار می دارد:«به هر حال تهیه کننده این کار چندان از حضور من در این کار خرسند نبود و برای همین ترجیح میدهم همزمان با اکران فیلم درباره آن هیچ صحبتی نکنم تا سوء تفاهم ایجاد نشود.»

 

گویا محمدرضا تخت کشیان تهیه کننده «خوابم می آد» علاقه چندانی به حضور عبدی در نقش پیرزن داستان نداشته و ترجیح میداده از یک بازیگر زن برای این نقش استفاده کند و اصرارهای عطاران بوده که او را واداشته با عبدی قرارداد ببندد!

ویوا بارسلونا

Promote Your Page Too اسـتـاتـوس هـا و عـکـس هـای بـــــارســــایــــی

Promote Your Page Too



تاريخ : یک شنبه 28 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی

 

 

 

مجموعه ويدئويي «قلب يخي3» سرانجام با پايان بازنويسي بخش‌هاي ابتدايي فيلمنامه توسط عليرضا بذرافشان و جلب نظر بازيگران، سه‌شنبه شب گذشته در لوكيشني حوالي سعادت‌آباد كليد خورد. با جدايي محمدحسين لطيفي و پيوستن او به «ساخت ايران»، ديگر سريال شبكه ويدئويي، سامان مقدم سكان هدايت «قلب يخي» را در دست گرفته است. با حضور مقدم، چهره‌هاي مطرحي از جمله هديه تهراني، مهران مديري، هانيه توسلي، رضا عطاران، پژمان بازغي، رضا كيانيان و سيدمهرداد ضيايي نيز مقابل دوربين مجموعه قطعي شد و بازي برخي از آنان در روزهاي گذشته آغاز شده است. از ميان بازيگران سري‌هاي قبلي نيز حسين ياري، سيدمهرداد ضيايي و الناز شاكردوست در اين مجموع بازي مي‌كنند.

سري‌هاي قبلي «قلب يخي» خط داستاني اصلي سياسي داشتند كه تا حدودي منجر به پيچيدگي قصه نيز شده بود، اما در سري جديد ماجرايي صرفاً عاشقانه و امروزي روايت خواهد شد. بازي مديري سال‌ها پس از فيلم سينمايي درام عاشقانه «ديدار» (محمدرضا هنرمند) در نقشي جدي يكي از ويژگي‌هاي اصلي اين سري است. هديه تهراني هم –كه سال گذشته فيلم سينمايي «پل چوبي» (مهدي كرم‌پور) را در جشنواره فيلم فجر داشت- پس از مدت‌ها با اين سريال دوباره روزهاي پركاري‌اش را زنده مي‌كند. مديري و تهراني در «پل چوبي» سكانس بازي مشتركي نداشتند، اما گويا در سري سوم «قلب يخي» اغلب مقابل يكديگر بازي مي‌كنند.

از تعداد قسمت‌هاي اين سري اطلاعاتي منتشر نشده، اما طبق پيش‌بيني‌ها، توزيع آن پس از ايام ماه رمضان صورت خواهد گرفت. تهيه‌كنندگي اين سري را همچون دو سري قبلي، سيدكمال طباطبايي برعهده خواهد داشت.جواد فرحانی، مجری طرح مجموعه قلب یخی در توضيحي پيرامون اين خبر به خبرنگار ما گفت: در پی حواشی که دامنگیر این مجموعه شده بود ، نگین موسوی به عنوان مدیر روابط عمومی مجموعه معرفی می‌شود و از این پس تنها اخباری که با نام و از طریق او ارسال شده باشد، مورد تایید مجموعه است. در غیر اینصورت اخبار کذب را پیگیری می‌كنيم.
ویوا بارسلونا

Promote Your Page Too اسـتـاتـوس هـا و عـکـس هـای بـــــارســــایــــی

Promote Your Page Too



تاريخ : یک شنبه 28 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی

 

 

 

فيلم سينمايي «خوابم مي‌آد» به كارگرداني رضا عطاران در دو روز اول اكرانش نزديك به 70 ميليون تومان فروخت.


علي سرتيپي پخش كننده اين فيلم با اعلام اين مطلب گفت: اكران فيلم از چهارشنبه در 12 سينما آغاز شد كه روز اول 16 ميليون تومان و در روز دوم با اضافه شدن سالنهاي آن به 20 سينما، 52 ميليون تومان فروخت.


وي اين ميزان فروش را فوق‌العاده خواند و اظهار كرد: با توجه به شرايط موجود و همچنين روزهاي اول اكران اين فيلم اين فروش بسيار بي نظير و راضي كننده است.


سرتيپي در عين حال خاطرنشان كرد: هنوز سينما «آزادي» را در اختيار نداريم و احتمالاً از يكشنبه به سينماهاي «خوابم مياد» اضافه خواهد شد، بنابراين اميدواريم علاوه بر سينما «آزادي» 5 سالن ديگر به سينماهاي نمايش دهنده اين فيلم اضافه شوند و در شهرستانها هم اكران فيلم از يكشنبه آغاز شود.


به گفته‌ي وي؛ از نكات قابل توجه در اكران فيلم «خوابم مياد» پخش تراكت‌هاي گسترده در سطح شهر تهران است كه توسط گروهي كه تبليغات اكران فيلم «ورود آقايان ممنوع» را برعهده داشتند، انجام مي‌شود.

 

ویوا بارسلونا

Promote Your Page Too اسـتـاتـوس هـا و عـکـس هـای بـــــارســــایــــی

Promote Your Page Too



تاريخ : جمعه 26 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی
Image

در جديدترين جلسه‌ي شوراي عالي سينما، يكي از نكاتي كه بسيار جلب توجه كرد، اين بود كه رييس جمهور از ارسال نامه‌اي به بانك مركزي جهت اختصاص 25 ميليون دلار براي انجام فعاليت‌هاي سينمايي خبر داد.

با توجه به قيمت 1775 هزار تومان دلار به روز، بودجه‌ي اخير اختصاص يافته به سينما، بيش از 44 ميليارد تومان مي‌شود. البته اين صرفا يك قياس براي درك اهميت موضوع و بزرگي رقم است و قطعا بودجه در نظر گرفته شده به‌صورت ارز و براي فعاليت‌هاي بين‌المللي سينماي كشور در نظر گرفته خواهد شد.

با توجه به شرايطي كه اين روزها سينماي ايران در آن به سر مي‌برد و از لحاظ گيشه،توليد به اذعان كارشناسان در شرايط بحراني به سر مي‌برد، بايد ديد اين رقم كه تقريبا نزديك كل بودجه سال گذشته سينما در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي است، چگونه و براي چه فعاليت‌هاي سينمايي اختصاص خواهد يافت.


جواد شمقدري در جديدترين مصاحبه‌اش درباره‌ي مصوبه‌ي اخير شوراي عالي سينما مبني بر اختصاص 25 ميليون دلار ارزي به عنوان خبر خوب رييس جمهور به اهالي سينما ياد مي‌كند و مي‌گويد: « اختصاص 25 ميليون دلار ارز به نرخ مرجع به حوزه سينما در اين جلسه مطرح شد و در اين راستا سازمان سينمايي مي‌تواند براساس نيازهايش، اين رقم‌ها را در اختيار بگيرد.»

 

ویوا بارسلونا

Promote Your Page Too اسـتـاتـوس هـا و عـکـس هـای بـــــارســــایــــی

Promote Your Page Too



تاريخ : پنج شنبه 25 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی
Image

«علی کسمایی» ملقب به پدر دوبله سینمای ایران است. این پیشکسوت عرصه دوبلاژ متولد 1294 تهران، فارغ التحصیل حقوق و علوم سیاسی از دانشگاه تهران است.

 

وی فعالیت هنری را با مطبوعات آغاز و با نویسندگی ادامه داد. او سینمای حرفه‌ای را با نگارش فیلمنامه فیلم «شرمسار» به کارگردانی اسماعیل کوشان تجربه کرد.

از دیگر فعالیت‌های وی می‌توان به ترجمه داستان‌ها و مقالات مختلف از قبیل اطلاعات، مهر ایران، عالم هنر، شهرری و راهنمای کارگران دوبلاژ اشاره کرد.

او از سال 1329 فعالیتش را در زمینه‌ دوبله آغاز کرد و برای نخستین ‌بار در سال 1333 به‌عنوان سرپرست گویندگان فیلم «شاهزاده‌ روباهان» را دوبله کرد.

بنابراین گزارش، «علی کسمایی» سرپرستی دوبلاژ فیلم‌هایی نظیر «کمیته مجازات»، «سال‌های جوانی»، «هور در آتش»، «حکایت آن مرد خوشبخت»، «آخرین پرواز»، «باغ سید»، «اتاق یک» و ... را بر عهده داشته است.

وی همچنین سه فیلم سینمایی «یعقوب لیث صفاری»، «دسیسه» و «غفلت» را نیز کارگردانی کرده است.

بنابراین گزارش، در کارنامه نویسندگی «علی کسمایی» فیلم‌هایی نظیر «یعقوب لیث صفاری»، «اتهام»، «دسیسه»، « بی پناه»، «غفلت»، « دزد عشق»، «مادر» و «شرمسار» به ثبت رسیده است.

او همچنان در کارنامه بازیگری خود تا کنون دو فیلم سینمایی «مستاجر» و «حکایت آن مرد خوشبخت» را به ثبت رسانده است.

به منزل این پیشکسوت عرصه دوبلاژ رفتیم تا از آخرین وضعیت جمسانی پدر دوبلاژ سینمای ایران باخبر شویم.

تاسفانه پدر دوبله سینمای ایران وضعیت جسمی چندان مناسبی ندارد، سه سال است که در بستر بیماری است و حالش نسبت به گذشته بدتر و بدتر شده است.

این پیشکسوت عرصه دوبلاژ دیگر قادر به حرکت نیست و علاوه بر آن ‌‌زخم بستر هم گرفته‌ است. او دیگر حتی قدرت تکلم هم ندارد.

از نکات جالب توجه درباره «علی کسمایی» این است که تا‌کنون ازدواج نکرده است.

خرج دوا و درمان «علی کسمایی» هم از حقوقی که ارشاد به او می‌دهد تامین می‌شود اما برخی اوقات این حقوق کفاف داروهای این پیشکسوت عرصه دوبلاژ را نمی‌دهد. علاوه بر آن بخشی از این حقوق هم به پرستار وی اختصاص دارد که بیست و چهار ساعته بالای سر کسمایی است.

بنابراین گزارش، همسایه بیست ساله کسمایی می‌گوید:

«پرویز پرستویی» یکی از همسایگان پدر دوبله سینمای ایران است و در زمانی که به دیدار این پیشکوست عرصه دوبلاژ رفته است با اظهار تاسف گفته آخر و عاقبت هنرمند یعنی این!

«محمود قنبری» یکی از دوبلورهای قدیمی سینمای ایران درباره «علی کسمایی»، می‌گوید: او به حق پدر دوبله سینمای ایران است. دست خیلی‌ها را گرفت و شاگردان زیادی را تحویل دوبله ایران داده است. «منوچهر اسماعیلی»، «حسین عرفانی» و خیلی از بزرگان عرصه دوبلاژ از شاگردان مکتب این استاد هستند و امیدوارم حال ایشان روز به روز بهتر و بهتر شود. در فیلم «شین» با او همکاری داشتم و از او خاطرات بسیار خوبی را به یادگار دارم.

 

«علی کسمایی» علاقه زیادی به مادر خود دارد؛ این را خانم زارع که بیست سال است همسایه اوست می‌گوید.

این خانم این طور بیان می‌کند که: زمانی که آقای کسمایی سر حال‌تر بود، او را سر قبر مادرش می‌بردم و حال او دگرگون می‌شد. چند وقت پیش دوست داشتم او را به مشهد ببرم اما احساس می‌کنم به حال او فایده‌ای ندارد چون اخیرا قدرت درک کمتری نبست به گذشته دارد.

خانم زارع می‌گوید: در این سه سال که «علی کسمایی» لگن خاصره‌اش شکسته و زخم بستر هم گرفته، روز به روز حالش بدتر می‌شود و وضعیت جسمی مناسبی ندارد.

وی در ادامه افزود: زمانی که او سرحال‌تر بود، مسئولیت امور خانه‌اش را به من واگذار کرد و من هم قبول کردم. در برخی موارد با پرستارانش دعوا می‌کردم؛ چرا که به او صبحانه نمی‌دهند. معده او در حال جمع شدن بود و من هم از این وضعیت ناراحت بودم.

وی «علی کسمایی» را مانند پدر خود دوست دارد و بخش اعظم زندگی خود را وقف رسیدگی به پدر دوبلاژ سینمای ایران کرده است.

ویوا بارسلونا

Promote Your Page Too اسـتـاتـوس هـا و عـکـس هـای بـــــارســــایــــی

Promote Your Page Too



تاريخ : پنج شنبه 25 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی
Image

جواد شمقدري صراحتا مي‌‌گويد كه؛ «خانه سينما با آن ماهيت قبلي ديگر وجود خارجي ندارد» و همچنين درباره‌ي حواشي اخير فوتبال در سينماها هم خبر مي‌‌دهد كه؛ «قطعا اين رفتار خلاف قانون اداره اماكن را از جايگاه مسئولين نظام و در مجموعه دولت پيگيري» خواهد كرد.

جواد شمقدري ـ رئيس سازمان سينمايي كشور‌ درباره موضوعات مطرح در جلسه شب گذشته ـ 23 خردادماه ـ شوراي عالي سينما گفت: در اين جلسه درباره خلاهاي فرهنگي،‌ نيازهاي آرماني كه سينما بايد به آن برسد، اساسنامه مجموعه تشكل جايگزين خانه سينما،‌ برخورد با رفتارهاي فراقانوني برخي نهادها و ديون معوق سينماداران صحبت شد.

 

وي ادامه داد: نكته مهمي كه بايد به آن توجه كنيم اين است كه جلسه شب گذشته، سومين جلسه شوراي عالي سينما با حضور آقاي رييس جمهور در سال جاري بود. برگزاري اين تعداد جلسه با حضور ايشان و اهتمام آقاي احمدي‌نژاد به موضوع سينما، نشان از تاثير شگرف اين حوزه و اهتمام ويژه ايشان به سينما و فرهنگ دارد. ضمن اينكه جلسات سال جاري ما، مصوبات بسيار خوبي داشته است كه مي‌تواند سينما را در موقعيتي پيش‌رو قرار دهد.

 

*** لزوم توجه به خلاء هاي فرهنگي در حوزه سينما ***

 

شمقدري در اولين بخش از گفت‌وگو به لزوم توجه به خلأهاي فرهنگي در حوزه سينما اشاره كرد و گفت: در جلسه شب گذشته، درباره خلاهاي فرهنگي و نيازهاي آرماني كه بايد در حوزه فرهنگ و با زبان سينما مطرح شود، صحبت شد.

 

وي خاطرنشان كرد: در جلسه به اين نكته اشاره شد كه براي پر كردن اين خلاهاي فرهنگي به اتاق فكري نياز است كه با پيشنهاد آقاي احمدي نژاد‌، مقرر شد اين اتاق فكر، فعلا با حضور اعضاي كميسيون تخصصي شوراي عالي سينما تشكيل و جلسات مستمري را در سازمان سينمايي برگزار كند.

 

*** دخالت‌هاي فراقانوني اكران سينماها را دستخوش التهاب كرده ***

رييس سازمان سينمايي در ادامه بحث درباره رفتارهاي فراقانوني در عرصه اكران و برخورد با سينماها را يكي ديگر از موضوعات مطرح در جلسه شب گذشته دانست و اظهار كرد: متاسفانه در چند ماه گذشته، شاهد برخي رفتارهاي فراقانوني در عرصه اكران و برخورد با سينماها بوده‌ايم كه اين رفتارها خارج از چارچوب نظر سازمان سينمايي انجام شده است. همين دخالت‌هاي فراقانوني در اين مدت، اكران سينماها را دستخوش التهاب كرده است. متاسفانه اين نهادها اكنون هم به رفتارهاي فراقانوني خود ادامه مي‌دهند و گويي اتاق توطئه‌اي،‌ مديريت اين جريان را برعهده دارد.

 

معاون وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي ادامه داد: در جلسه شب گذشته مقرر شد كه آئين نامه‌اي براي حل اين معضل تدوين شده و در شوراي عالي سينما كه مصوبات آن به منزله مصوبات هيات وزيران است تصويب شود. در اين آئين نامه صراحتا اشاره مي‌شود كه سالن‌هاي سينما، كاملا تحت نظر و نظارت سازمان سينمايي كشور به فعاليت مي‌پردازند و راسا اجازه نخواهند داشت، فيلمي كه مجوزهاي قانوني را دريافت كرده، از روي پرده پايين بكشند و يا با اكران شدن آن مخالفت كنند. جزئيات اين آئين نامه در روزهاي آينده نهايي شده و در رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

 

در ادامه اين بخش، شمقدري در توضيح بيشتر سخنانش به رفتارهاي فراقانوني حوزه هنري در اكران نكردن فيلم‌هاي داراي مجوز از سوي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي اشاره كرد و گفت: در جلسه روز گذشته، به عدم حضور آقاي خاموشي ـ رئيس سازمان تبليغات اسلامي ـ به عنوان يكي از اعضاي شوراي عالي سينما در جلسات اين شورا اعتراض شد؛ چرا كه ايشان مي‌توانست حداقل با حضور در جلسات سال جاري شورا، پاسخگوي اقدامات حوزه هنري به عنوان يكي از زيرمجموعه‌هاي سازمان تبليغات باشد.

 

شمقدري خاطر نشان كرد: متاسفانه گويا ايشان به دليل اينكه نمي‌خواهند پاسخگوي اذهان عمومي و سينماگران درباره عملكرد حوزه هنري باشند، در جلسات شركت نمي‌كنند درحاليكه سينماگران هم درباره عملكرد حوزه هنري در اكران، سوالاتي را از ايشان دارند و خواستار رفع برخي ابهامات هستند. به همين دليل، نهايتا درخواست شد كه براي جبران غيبت‌هاي ايشان از رئيس محترم سازمان تبليغات اسلامي براي حضور در جلسه آتي كميسيون تخصصي شوراي عالي سينما رسما دعوت شود.

 

***‌ خانه سينما به شكل قبلي وجود ندارد ***

به گزارش ايسنا، به گفته جواد شمقدري بخش ديگري از جلسه شب گذشته شوراي عالي سينما به مباحث خانه سينما و تشكل جايگزين آن اختصاص يافته است.

شمقدري دراين‌باره توضيح داد: درباره خانه سينما و تشكل جايگزين آن، بحث‌هاي بسيار خوبي در دو جلسه گذشته شوراي عالي سينما انجام شده است. در جلسات قبل هم ديديم كه درباره تصويب اساسنامه تشكل جديدي كه قرار است جايگزين مجموعه خانه سينما شود بحث شده بود. در اين جلسه، مصوب شد هياتي هفت نفره متشكل از سه نفر از سينماگران جامعه اصناف مرتبط با خانه سينما‌، دو نماينده از سازمان سينمايي كشور و دو نماينده از كميته سامان‌دهي صنوف سينمايي تشكيل شده و اساسنامه تشكل جديد جايگزين خانه سينما را بررسي و تصويب كند.

وي با يادآوري حيطه فعاليت اين تشكل جديد گفت: اساسنامه اين تشكل جديد، ناظر بر فعاليت‌هاي فرهنگي در حوزه سينما خواهد بود و هيچ ارتباطي با فعاليت‌هاي صنفي سينماگران ندارد. همانطور كه قبلا توضيح داده شده، مسائل صنفي در سازمان نظام صنفي سينمايي كه مستقل عمل خواهد كرد، مورد توجه قرار مي‌گيرند.

 

رييس سازمان سينمايي در پاسخ به اين مطلب كه «در مطلب ارسال شده توسط پايگاه اطلاع‌رساني دولت، رئيس جمهور مستقيما درباره تدوين و اصلاح اساسنامه خانه سينما صحبت كردند، اما شما درباره تدوين اساسنامه تشكل جايگزين خانه سينما صحبت مي‌كنيد»، تصريح كرد: قطعا اين مطلبي كه در حال حاضر، به آن اشاره كردم درست است. اگر دقت كنيد در خبري كه توسط پايگاه اطلاع رساني دولت اعلام شده است، اصلاح اساسنامه خانه سينما جزو توضيحات خبرنگار است نه سخنان آقاي رئيس جمهور.

 

شمقدري با تاكيد بر اينكه تشكلي به نام خانه سينما اكنون وجود خارجي ندارد، افزود: باز هم به صراحت اعلام مي‌كنم كه خانه سينما با آن ماهيت قبلي ديگر وجود خارجي ندارد. اين موضوع در جلسه قبل شوراي عالي سينما هم توسط آقاي احمدي‌نژاد بيان شد. به همين دليل قرار است تشكل جديدي براي فعاليت‌هاي غير صنفي سينماگران تشكيل شود.

 

وي درباره فعاليت‌هاي اين تشكل جديد توضيح داد: همه سينماگران لازم نيست در اين تشكل جديد عضويت داشته باشند، چرا كه فعاليت صنفي آنها در مكان ديگري پيگيري مي‌شود و اين تشكل جديد، تنها محلي براي فعاليت‌هاي فرهنگي است. طبيعتا اين تشكل جديد نياز به اساسنامه‌اي جديد براي رويكرد خاص خود دارد. ما هم قصد داريم در تعاملي با اهالي سينما، اين اساسنامه را تدوين و اجرايي كنيم.

 

رئيس سازمان سينمايي درباره نام اين تشكل هم يادآور شد: اكثر اعضاي شوراي عالي سينما نظرشان بر اين بود كه اين تشكيل جديد، بايد نامي جديد داشته باشد اما برخي از اعضا هم معتقد بودند كه اين تشكل مي‌تواند با همان نام خانه سينما معرفي شود. در هر صورت قرار شد، هيات هفت نفره‌اي كه براي تدوين اساسنامه اين مجموعه شكل مي‌گيرد درباره نام آن هم پيشنهاد دهند.

 

*** دو خبر خوب رييس‌جمهور براي سينماگران ***

شمقدري در ادامه سخنانش به بحث ديون معوقه سينماداران ،‌كمبود سالن‌ها در شهرستان‌ها و دو خبر خوب رئيس جمهور براي سينماگران هم اشاره كرد.

وي با اشاره به ديون معوقه برخي از سينماداران كشور به ايسنا گفت: در سال‌هاي گذشته يكسري از سينماداران خارج از چارچوب‌هاي اصولي و با كارشناسي نادرست سينماهايي را ساختند كه در حال حاضر با مشكل جدي فروش مواجه هستند. اين سينماها كه بعضا در بحران درآمدزايي قرار گرفته‌اند در شرف مصادره توسط بانك‌ها هستند. در اين جلسه مقرر شد كه طبق مصوبات سال قبل شوراي عالي سينما، اعتبار ويژه‌اي براي بهبود وضعيت اين سالن‌ها و پرداخت ديون معوق آنها تخصيص داده شود تا بتوانيم آن‌ها را از دست بانك‌ها خارج كنيم.

 

معاون وزير ارشاد همچنين به ابلاغ دستور ساخت سالن سينما در شهرستان‌ها اشاره و عنوان كرد: قرار شد ابلاغيه‌اي به استا‌نداران ارسال شود كه طي آن، مديران استاني موظف به ساخت يك پرديس سينمايي در مركز استان و يا ساخت سالن سينمايي در شهرستان‌هاي استان خواهند بود. قرار است جزئيات ساخت اين سالن‌هاي سينما طبق كارشناسي‌هاي موسسه سينماشهر و همچنين مديريت استاني مشخص شود.

 

شمقدري همچنين از ابلاغ دستور اختصاص دو هزار واحد مسكوني به سينماگران خبر داد و گفت: در جلسه شب گذشته شوراي عالي سينما، آقاي رئيس جمهور دو خبر خوب براي سينماگران داشتند. اولين خبر به اختصاص 25 ميليون دلار ارز به نرخ مرجع به حوزه سينما خبر دادند كه سازمان سينمايي مي‌تواند براساس نيازهايش، اين رقم‌ها را در اختيار بگيرد. همچنين ايشان اعلام كردند كه دستور اختصاص دو هزار واحد از پروژه‌هاي مسكن مهر را براي سينماگران را به آقاي نيكزاد ـ وزير مسكن و شهرسازي ـ داده‌اند. ما اكنون بايد براي اجرايي شدن اين امر، تفاهم نامه‌اي دوسويه را با وزارت مسكن و شهرسازي تدوين و امضاء كنيم كه البته پيش نويس آن آماده شده است كه مهمترين بند آن، اين است كه متقاضيان بايد عضو صنوف قانوني باشند.

 

*** اداره اماكن نمي‌تواند براي ماهيت و كيفيت يك برنامه اظهارنظر كند ***

رئيس سازمان سينمايي در بخش پاياني گفت‌وگو با ايسنا درباره پلمپ دو پرديس سينمايي توسط اداره اماكن نيروي انتظامي هم پاسخ داد و گفت: اين رفتار اداره اماكن هم در همان بخش رفتارهاي فراقانوني برخي نهادها تعريف مي‌شود؛ چرا كه اداره اماكن نمي‌تواند براي ماهيت و كيفيت يك برنامه اظهار نظر كرده و براي آن شرط بگذارد.

وي ادامه داد: اداره اماكن تنها بايد به صورت صفر و يك با برگزاري يك مراسم و يا برنامه موافقت يا مخالفت كند؛ اما متاسفانه شاهد اين هستيم كه اداره اماكن نيروي انتظامي در اين مورد فراتر از قانون حركت كرده است و براي نحوه برگزاري يك مراسم شرط و شروط گذاشته است كه از حوزه اختيارات آنجا خارج است اما اداره امكان مي‌تواند كلا با اجراي يك مراسم مخالفت كند كه در آن صورت آن برنامه نبايد اجرا شود.

شمقدري با تاكيد بر اينكه آقاي رئيس جمهور هم از اين رفتار فراقانوني نيروي انتظامي در قبال پلمپ سينماها ناراضي بوده‌اند، اظهار كرد: ما قطعا اين رفتار خلاف قانون اداره اماكن را از جايگاه مسئولين نظام و در مجموعه دولت پيگيري خواهيم كرد؛ چرا كه سردار احمدي مقدم ـ فرمانده نيروي انتظامي ـ هم معترض دخالت مستقيم آن نيرو در وظايف سينما هستند.

 

رييس سازمان سينمايي خاطر نشان كرد: آقاي احمدي مقدم گفته بودند كه ما به پشت پرده سينما كاري نداريم. بهتر بود كه اگر نيروي انتظامي راي منفي درباره نمايش فوتبال در سينماها داشت، درخواست جلسه فوري مي‌داد تا به يك جمع‌بندي منطقي برسيم؛ اما صراحتا مي‌گويم كه تعيين تكليف اداره اماكن براي سينماها كاملا غير قانوني است و ما اين رفتار را پيگيري خواهيم كرد.

 

جواد شمقدري در پايان اين گفت وگو در پاسخ به سوالي درباره اينكه چرا جديدا در مسائل ايجاد شده براي سينما كمتر اظهار نظر مي‌كند هم بيان كرد: ما اكنون در سال آخر فعاليت دولت دهم قرارداريم و به همين دليل فعاليت‌ها كاملا فشرده انجام مي‌شوند. اگر نياز جدي به اطلاع رساني موضوعات و يا بيان توضيحاتي توسط شخص من باشد، اين كار را انجام خواهم داد، اما در غير اين صورت، دوستان ديگر در اين زمينه پاسخگو خواهند بود.

ویوا بارسلونا

Promote Your Page Too اسـتـاتـوس هـا و عـکـس هـای بـــــارســــایــــی

Promote Your Page Too



تاريخ : پنج شنبه 25 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی
Image

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي خبر داد كه در آخرين جلسه‌ي شورايعالي سينما؛« تصميم بر اين شد كه تشكل جديدي در ارتباط با سينما با عنوان خانه سينما يا باشگاه سينماگران با مشورت خود سينماگران ايجاد كنيم.»

امروز در حاشيه جلسه هيات دولت، سيد محمد حسيني در پاسخ به سوالي در مورد جلسه روز گذشته شوراي عالي سينما با حضور رييس‌جمهور، گفت: در سال جديد، سه جلسه شوراي عالي سينما با حضور رييس‌جمهور برگزار شده، در حالي كه جلسات شوراي عالي در كشور هر شش ماه يك بار برگزار مي‌شود.

وي با اشاره به اينكه اين جلسه با حضور اعضا برگزار شد، گفت: يكي از مواردي كه در اين جلسه مطرح شد در مورد فعاليت‌هاي صنفي بود و به زودي اين مساله دنبال مي‌شود كه ما صنفوف مختلف سينمايي ايجاد كنيم و همچنين تصميم بر اين شد كه تشكل جديدي در ارتباط با سينما با عنوان خانه سينما يا باشگاه سينماگران با مشورت خود سينماگران ايجاد كنيم.

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي ادامه داد: اين تشكل با اساسنامه جديد و قانوني آغاز به كار خواهد كرد و در اين ارتباط نظر خود سينماگران را جويا خواهيم شد.

حسيني در پاسخ به اين سوال كه آيا اسم تشكل جديدي كه ايجاد خواهيد كرد خانه سينما خواهد بود؟‌ گفت: همان‌طور كه گفتم در مورد اسم آن با مشورت با خود اهالي سينما تصميم‌گيري خواهد شد.

وزير ارشاد در بخش ديگري از اين گفت‌‌وگو خبر داد: چهارشنبه هفته آينده همراه با خانم دستجردي در بيمارستان شهيد رجايي حضور خواهيم پيدا كرد و اين بيمارستان به هنرمندان خدمات‌رساني خواهد كرد.

حسيني از برگزاري مسابقات بين‌المللي قرآن از يكشنبه هفته آينده در تهران خبر داد و همچنين گفت: در حال فراهم كردن مقدمات برگزاري نمايشگاه قرآن براي ماه مبارك رمضان هستيم كه اين نمايشگاه يك هفته قبل از ماه رمضان آغاز خواهد كرد و بخش‌هاي جديدي نيز به آن اضافه خواهد شد.

 

ویوا بارسلونا

Promote Your Page Too اسـتـاتـوس هـا و عـکـس هـای بـــــارســــایــــی

Promote Your Page Too



تاريخ : پنج شنبه 25 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی
Image

با فك پلمپ پرديس سينمايي «ملت» و «زندگي» اين سينماها از امروز روال عادي خود را از سر مي‌گيرند.

 

سيد هادي منبتي ـ رئيس موسسه تصوير شهر ـ  با اعلام اين خبر گفت: ساعت 20:30 گذشته از پرديس سينمايي «ملّت» كه توسط اداره اماكن ناجا پلمپ شده بود، فكّ پلمپ شد.

وي همچنين درباره پرديس زندگي نيز اظهار كرد: طبق چيزهايي كه شنيده‌ام، اين پرديس هم چند ساعت قبل از پرديس «ملت» باز شده است.

منبتي درباره پخش مسابقات فوتبال در پرديس‌هاي سينمايي تأكيد كرد: با اين شرايط با توجه به اينكه پيش از اين هم اعلام كرديم، بازي‌ها را نمايش نخواهيم داد.

ویوا بارسلونا

Promote Your Page Too اسـتـاتـوس هـا و عـکـس هـای بـــــارســــایــــی

Promote Your Page Too



تاريخ : پنج شنبه 25 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی
Image

 پليس پايتخت از ادامه پلمپ پرديس‌هاي «ملت» و «زندگي» به دليل فروش بليت مسابقات فوتبال جام ملت‌هاي اروپا (يورو2012) به بانوان خبر داد.

مركز اطلاع‌رساني فرماندهي انتظامي تهران بزرگ اعلام كرد: پرديس‌هاي سينمايي «ملت» و «زندگي» از روز دوشنبه به دليل فروش بليت مسابقات فوتبال جام ملت‌هاي اروپا (يورو2012) به بانوان و استنكاف از دستور پليس در اين زمينه، پلمپ شدند.

بر اين اساس پليس تهران اعلام كرده است كه بازگشايي اين پرديس‌ها منوط به اخذ تعهد كتبي از مسئولان آنها در خصوص عدم تكرار مجدد و طي مراحل قانوني در اين زمينه است كه هنوز اين مراحل طي نشده است لذا اين پرديس‌ها همچنان پلمپ باقي مي‌مانند.

پليس پايتخت همچنين تاكيد كرده است كه در اين خصوص با هرگونه تخلفي به شدت و قاطعانه برخورد مي‌كند.

فرماندهي انتظامي تهران بزرگ چندي قبل پخش مسابقات جام ملت‌هاي اروپا (يورو2012) را تنها براي آقايان و با كسب مجوز سينماي مربوطه از اداره اماكن فرماندهي انتظامي تهران بزرگ مجاز اعلام كرده بود.

ویوا بارسلونا

Promote Your Page Too اسـتـاتـوس هـا و عـکـس هـای بـــــارســــایــــی

Promote Your Page Too



تاريخ : چهار شنبه 24 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی

 

 

 

«حبیب کاوش» سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: در جلسه شورای صنفی امروز نمایش مقرر شد فیلم سینمایی «خوابم می‌آد» به کارگردانی رضا عطاران از روز چهارشنبه (24 خرداد) در گروه سینمایی آفریقا جایگزین فیلم «چک» ‌شود؛ همچنین فیلم سینمایی «شورشیرین» در گروه سینمایی آزادی پس از اتمام اکران فیلم «قفس طلایی» به نمایش درمی‌آید.

وی درباره زمان اکران فیلم «شور شیرین» گفت: باید کف فروش فیلم «قفس طلایی» مورد بررسی قرار گیرد، احتمالاً «شورشیرین» اواخر خردادماه به نمایش درمی‌آید.

وی درباره فیلم دیگر گروه‌های سینمایی توضیح داد: دو فیلم سینمایی «دوستی از جنس آتش» و «شبکه» به دلیل فروش پایین از روز چهارشنبه از گروه‌های سینمایی قدس و عصر جدید برداشته خواهد شد اما به دلیل عدم تقاضا برای اکران فیلم، این دو گروه بدون فیلم هستند.

«پس كوچه‌هاي شمرون» که براساس اعلام شورای صنفی نمایش به دلیل مخالفت حوزه هنری و شهرداری با اکرانش قرار بود اکران نشود با امضای قرارداد از سوی شهرداری از فردا در سینماهای تهران و شهرستان ها روی پرده می رود.
احتمال دارد به دلیل همین صحبت های اخیر این فیلم چند سالن اصلی زیر نظر حوزه هنری را در اختیار نداشته باشد.

تهیه‌کننده این فیلم سینمایی عبدالله علیخانی و حسین فرح بخش هستند و جواد ستوده نیا نیز فیلمنامه فیلم را به نگارش درآورده است.

اکبر عبدی، محمدرضا شریفی‌نیا، شاهرخ استخری، حدیث چهره پرداز، زهره حمیدی، اسماعیل پوررضا، رامسین کبریتی، مختار سائقی، حسین قورچی، جلیل ملک زاده، مهدی انجم روز و صدف طاهریان بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: دو جوان که به تازگی ازدواج کرده اند به دلیل شرایط، قادر به ادامه زندگی با یکدیگر نیستند. آنها قصد جدایی دارند، اما در طول مسیر با ماجراهایی مواجه می شوند.

 

ویوا بارسلونا

Promote Your Page Too اسـتـاتـوس هـا و عـکـس هـای بـــــارســــایــــی

Promote Your Page Too



تاريخ : چهار شنبه 24 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی

 

Image

 

تا 19 خرداد آمار فروش فیلم‌های روی پرده اعلام شد؛ 

 

 آمار فروش رسمی فیلم‌های روی پرده از سوی بنیاد سینمای فارابی در تهران تا تاریخ 19 خرداد ماه اعلام شد. به گزارش سینماپرس، آمار فروش فیلمهای روی پرده از سوی بنیاد سینمای فارابی در تهران تا تاریخ 19 خرداد ماه به شرح ذیل اعلام شد.

فیلم سینمایی «شبکه» به کارگردانی مرحوم ایرج قادری با 22 روز اکران در 12 سینما، 961,953,500 ریال

فیلم سینمایی «خنده در باران» به کارگردانی داریوش فرهنگ با 33 روز اکران در 12 سینما، 1,255,590,000 ریال

فیلم سینمایی «آخرین سرقت» به کارگردانی پدرام علیزاده با 29 روز اکران در 9 سینما، 553,226,250 ریال

فیلم سینمایی «چک» به کارگردانی کاظم راست گفتار با 29 روز اکران در 18 سینما، 2,408,778,500 ریال

فیلم سینمایی «عقاب» به کارگردانی کوین مک‌دونالد با 28 روز اکران در 4 سینما، 28,034,500 ریال

فیلم سینمایی «نارنجی پوش» به کارگردانی داریوش مهرجویی با 56 روز اکران در 9 سینما، 8,068,064,000 ریال

فیلم سینمایی «دوستی از جنس آتش» به کارگردانی امیر قویدل با 8 روز اکران در 12 سینما، 87,250,000 ریال

فیلم سینمایی «آزمایشگاه» به کارگردانی حمید امجد با 3 روز اکران در 20 سینما، 326,572,500 ریال

فیلم سینمایی «قفس طلایی» به کارگردانی محمد زرین با 2 روز اکران در 12 سینما، 65,950,000 ریال

 

ویوا بارسلونا

Promote Your Page Too اسـتـاتـوس هـا و عـکـس هـای بـــــارســــایــــی

Promote Your Page Too



تاريخ : سه شنبه 23 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی

 

Image

 

فیلم سینمایی «خوابم می‌آد» اولین اثر سینمایی رضا عطاران از چهارشنبه این هفته ۲۴ خرداد ماه اکران عمومی می‌شود.

 

 فیلم سینمایی «خوابم می‌آد» از این هفته به جای فیلم سینمایی «چک» در گروه سینمایی آفریقا اکران عمومی می‌شود

Image


این فیلم برای نخستین بار درسی امین جشنواره فیلم فجر نمایش داده شد و سیمرغ بلورین بهترین کارگردان بخش نگاه نو جشنواره را برای رضا عطاران به ارمغان آورد.

«خوابم می‌آد» داستان زندگی رضا، معلمی ساده و درستکار را روایت می‌کند که به سن میانسالی رسیده و در برقراری ارتباط با آدم‌ها دچار مشکل است، او با دختری پاستیل فروش آشنا می‌شود. دختر، برای پیوند کلیه خواهرش با مشکل روبروست و رضا را ترغیب به کارهایی می‌کند که باب میلش نیست و …

 در این فیلم سینمایی اکبر عبدی نقش مادر را ایفا می‌کند و در کنار عبدی بازیگرانی چون مریلا زارعی، ناصر گیتی‌جاه، ویشکا آسایش، رضا عطاران، سروش صحت، اصغر سمسارزاده، حسین محب اهری و خداداد عزیزی ایفای نقش می‌کنند. 

 

ویوا بارسلونا

Promote Your Page Too اسـتـاتـوس هـا و عـکـس هـای بـــــارســــایــــی

Promote Your Page Too



تاريخ : سه شنبه 23 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی
Image

 تهيه‌كننده «پس كوچه‌هاي شمرون» مي‌گويد كه حوزه هنري رسما به او اعلام كرده چون عضو جامعه صنفي تهيه‌كنندگان است و اين صنف بيانيه‌اي را عليه حوزه هنري صادر كرده، اجازه اكران فيلمش را نمي‌دهد اما مدير سازمان سينمايي سوره نمايش ندادن برخي فيلم‌ها را كاملا طبيعي و بر اساس نظر شورايي مي‌داند كه در همه سازمان‌ها متداول است.

 

عبدالله عليخاني در گفت‌و‌گويي با خبرنگار سينمايي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) در واكنش به نمايش ندادن «پس كوچه‌هاي شمرون» توسط حوزه هنري و شهرداري تهران مدعي شد: ديروز حوزه هنري بودم و آنها گفتند اين فيلم را اكران نخواهند كرد. وقتي پرسيديم كه مشكل فيلم است يا صاحبان آن؟ پاسخ دادند صاحبان فيلم مشكل دارند؛ چراكه آنها عضو اتحاديه تهيه‌كنندگان بوده و اتحاديه عليه حوزه بيانيه داده و شما هم آن را امضا كرده‌ايد.

وي در عين حال ادامه داد: من به اين دوستان پاسخ دادم كه من عضو شوراي مركزي نيستم و بيانيه را امضاء نكردم اما در هر صورت به دليل عضويتم در اتحاديه، پشت تصميمات آن مي‌ايستم. وقتي به آنها گفتم كه شما چرا جواب اتحاديه را نداديد و در جلسه‌اي اين مشكل را با آنها حل نكرديد؟ پاسخي نشنيدم و تنها به اين نكته اشاره كردند كه «دستور از بالاست كه اين فيلم را اكران نكنيد».

تهيه‌كننده «پس كوچه‌هاي شمرون» در ادامه با طرح اين پرسش كه مگر سينماهاي حوزه هنري شخصي هستند كه آنها براي استفاده از آن افراد را به دو دسته خودي و غير خودي تبديل مي‌كنند؟ گفت: آنها به من گفتند كه شما خودت سينمادار هستي و حق داري كه فيلمي را اكران كني يا خير، ما هم به همين صورت. اما نكته اينجاست كه وضعيت سينماهاي حوزه هنري با سينماي خصوصي متفاوت است، چون آن سينماها براي بيت‌المال است و من نيز شهروند اين كشور هستم و ماليات مي‌دهم و مي‌توانم از آن استفاده كنم.

عليخاني تصريح كرد: حوزه هنري يا شهرداري حق ندارند براساس نظر شخصي‌شان محدوديت‌هايي را براي سينماگران ايجاد كنند.

وي درباره اينكه آيا شهرداري تهران هم با نمايش فيلم موافقت نكرده است، اظهار كرد: شهرداري هم از حوزه هنري پيروي مي‌كند.

تهيه‌كننده «پس كوچه‌هاي شمرون» در پايان اين گفت‌و‌گو خاطر نشان كرد: بايد ديد كه اتحادية تهيه‌كنندگان يا شوراي صنفي نمايش چه برخوردي با اين اعمال سليقه نهادهاي مختلف مي‌كنند. متأسفانه دعوايي سياسي بين برخي رخ داده و اين دعوا، ما سينماگران را گرفتار كرده است.

در ادامه خبرنگار ايسنا با سهيل جهان‌ بيگلري (رئيس سازمان سينمايي سوره متعلق به حوزه هنري) تماس گرفت تا دليل مخالفت آن نهاد را با اكران «پس كوچه‌هاي شمرون» جويا شود.

جهان بيگلري در پاسخ به اين سوال تصريح كرد: قبلاً هم اعلام كرده‌ايم كه ما مانند همه سازمان‌ها و نهادها، شورايي براي ديدن فيلم‌ها داريم. در اين ميان از 100 فيلمي كه در سال وجود دارد، ممكن است نتوانيم تعدادي را اكران كنيم و تعدادي را هم اكران خواهيم كرد. اين كاملا طبيعي است كه نمي‌توانيم همه 100 فيلم را اكران كنيم.

وي در پايان يادآور شد: شما نبايد آنقدر خودتان را به زحمت بياندازيد و براي هر فيلمي تماس بگيريد چون اين روند در همة سازمان‌ها وجود دارد و كاملاً طبيعي است.

به گزارش ايسنا، امروز سخنگوي شوراي صنفي نمايش گفت: « فيلم سينمايي «پس كوچه‌هاي شمرون» به كارگرداني كامران قدكچيان بنابر تصميم حوزه هنري و شهرداري تهران نمي‌تواند در سينماها اكران شود.»

حبيب كاوش درباره‌ي مصوبّات جلسه ساعاتي پيش اين شورا گفت: قرار بود فيلم سينمايي «شبكه» از چهارشنبه اين هفته ـ 24 خردادماه ـ از سرگروه «قدس» برداشته شده و به جاي آن فيلم «پس كوچه‌هاي شمرون» اكران شود، اما مديريت مياني حوزة هنري و شهرداري تهران اعلام كردند كه اين فيلم را در سينماهاي‌شان اكران نمي‌كنند، اين در حالي است كه آنها اصلاً «پس كوچه‌هاي شمرون» را نديده‌اند.

وي ادامه داد: بنابراين به دليل اين تصميم، شوراي صنفي نمايش «پس كوچه‌هاي شمرون» را از چرخه اكران خارج كرد، امّا اعلام مي‌كنيم اگر اين مديريت مياني بخواهد به تصميم‌گيري‌هاي اين چنيني‌اش ادامه دهد ما نيز تصميم ديگري خواهيم گرفت.

به گزارش ايسنا، طبق پيگيري‌هاي خبرنگار ايسنا،مسوولان وزارت ارشاد در اين زمينه ترجيح دادند،صحبتي نكنند.

ویوا بارسلونا

Promote Your Page Too اسـتـاتـوس هـا و عـکـس هـای بـــــارســــایــــی

Promote Your Page Too



تاريخ : سه شنبه 23 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی

 

Image

 

اسماعیل خلج، امیر نوری، ابوالفضل همراه، عباس محبوب، مجید شهریاری، مختار سائقی، یوسف قربانی، اسدالله یکتا به جمع بازیگران مرد فیلم سینمایی «رسوایی» اضافه شدند. بیش از این حضور کامران تفتی، مجید مشیری و ارسلان قاسمی در این فیلم قطعی شده بود.

 

 اسماعیل خلج، امیر نوری، ابوالفضل همراه، عباس محبوب، مجید شهریاری، مختار سائقی، یوسف قربانی، اسدالله یکتا به جمع بازیگران مرد فیلم سینمایی «رسوایی» اضافه شدند. بیش از این حضور کامران تفتی، مجید مشیری و ارسلان قاسمی در این فیلم قطعی شده بود.

 

الناز شاکردوست نقش اول زن فیلم «رسوایی» را بر عهده دارد و همچنین مریم کاویانی، تینا آخوندتبار، آرزو افشار، محبوبه بیات و فریبا ترکاشوند بازیگران زن فیلم سینمایی «رسوایی» را تشکیل می دهند.

 

بنابراین گزارش، تا پایان این هفته با پیوستن ۴ بازیگر دیگر مرد، انتخاب بازیگران این فیلم به اتمام می رسد و کار وارد مرحله تولید خواهد شد.

 

علت طولانی شدن پیش تولید این فیلم، تست گریم های متعدد روی شخصیت روحانی فیلم است که پس از گریم روی بازیگران متعدد صورت پذیرفته است تا به بازیگر ایده آل برسند.

 

فیلم «رسوایی» مضمونی عرفانی ـ اجتماعی دارد. تاکنون حضور فرشاد گل سفیدی (مدیر فیلمبرداری)، مجید میرفخرایی (طراح صحنه و لباس)، امیر اسکندری (طراح گریم)، محمود خرسند (صدابردار)، نورالدین گودرزی (دستیار اول کارگردان)، فروزان جلالی (دستیار کارگردان و برنامه ریز)، شیدا یوسفی (منشی صحنه)، بابک برزویه (عکاس)، مجتبی امینی (مدیرتولید) ، الهه گودرزی (روابط عمومی) قطعی شده است.

 

طبق برنامه ریزی انجام شده، فیلم در تهران می گذرد و اکثر صحنه های آن در جنوب تهران فیلمبرداری می شود.بنابراین گزارش، فیلم سینمایی «رسوایی» برخلاف سه گانه «اخراجی های» ده نمکی، روایتی اجتماعی دارد و اثری طنز به شمار نمی رود.

ویوا بارسلونا

Promote Your Page Too اسـتـاتـوس هـا و عـکـس هـای بـــــارســــایــــی

Promote Your Page Too



تاريخ : سه شنبه 23 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی

 

Image

 

فریبرز عرب نیا نقش شهید چمران را در فیلم «چ» بازی می کند. ... 

 

 

 فریبرز عرب نیا به عنوان بازیگر نقش شهید چمران در فیلم سینمایی «چ» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا انتخاب شد

مریلا زارعی و اسماعیل سلطانیان از دیگر بازیگرانی هستند که حضور آن ها در این فیلم سینمایی قطعی شده است. «چ» نیمه اول تیرماه کلید خواهد خورد.

فیلم سینمایی «چ» دو روز و دو شب از زندگی شهید چمران را به تصویر خواهد کشید. این دو روز از بیست و پنجم و بیست و هفتم مرداد ماه 1358 را نمایش خواهد داد.

تهیه کنندگی این فیلم با حمایت بنیاد سینمایی فارابی و تهیه کنندگی مهدی کریمی ساخته خواهد شد.

 

ویوا بارسلونا

Promote Your Page Too اسـتـاتـوس هـا و عـکـس هـای بـــــارســــایــــی

Promote Your Page Too



تاريخ : سه شنبه 23 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی

 

Image

 

                                                                      لیلا حاتمی

 

 

 

 لباس لیلا حاتمی از سوی یکی از مهم ترین مراکز لباس و مد دنیا به عنوان یکی از ده لباس برتر مراسم فرش قرمز اختتامیه کن انتخاب شد.

 

لباس لیلا حاتمی که روزهای اخیر در محافل بین المللی و از جمله در فستیوال کن نامش مطرح و بسیار مورد توجه رسانه های دنیا بود، از سوی یکی از مهم ترین مراکز لباس و مد دنیا به عنوان یکی از ده لباس برتر مراسم فرش قرمز اختتامیه کن انتخاب شد.

 

به نوشته وب سایت مرکز ورلدفشن ترندز در حالی که صدها بازیگر مرد و زن مشهور در این مراسم حضور داشتند، ده نفر بیش از سایرین درخشیدند.

 

در لیستی که این موسسه منتشر کرده، نام شریل کول، پاس وگا، نیکول کیدمن، چن تینگ جیا، کامیلا آلوز، دایانا کروگر، اوا لانگریا، لیلا حاتمی، فریدا پینتو و کریسچن استورات دیده می شود.

 

به گزارش کافه سینما لباس های لیلا حاتمی با طراحی و نظارت طراح ایرانی شیبا امیرسرداری در خیاطخانه لیلا لطیفی در ایران تولید شده اند و زیورآلات او نیز به لطف مریم مظفریان طراحی و ساخته شده اند.

 

دراین باره، پرس تی وی با چاپ تصویر لیلا حاتمی در مراسم اختتامیه فستیوال کن نوشت که بازیگر مطرح ایرانی که فوق العاده به زبان فرانسه مسلط است، جایزه بزرگ کن (Grand Prix) را به "متئو گارونه" کارگردان فیلم «واقعیت» اهدا کرد.

ویوا بارسلونا

Promote Your Page Too اسـتـاتـوس هـا و عـکـس هـای بـــــارســــایــــی

Promote Your Page Too



تاريخ : یک شنبه 21 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی
آخرین مطالب