پس از اکبر عبدی این بار محمد کمالی پور از کاظم راست گفتار شکایت می کند!
سینمای روز
این وبلاگ راجع به خبرهای روز سینما است

 

 

 

محمد کمالی‌پور تهیه‌کننده در واکنش به صحبت‌های کاظم راست‌گفتار کارگردان فیلم‌های سینمایی «چک» و «نقاب» در برنامه‌ تلویزیونی جام‌جم گفت: شب گذشته در برنامه‌ زنده‌ای که از شبکه جام‌جم پخش شد، ایشان اظهار داشتند که فیلم «داماد خوش قدم» را نساختند و تهیه‌کننده این فیلم کلاهبردار است.

وی در ادامه گفت: مگر ممکن است فیلمی ساخته شود و روی فیلم نام کارگردانی را به دروغ گذاشت و جالب‌تر این‌که کارگردان هیچ اقدام قانونی انجام نداده باشد. آقای راست‌گفتار فراموش کرده است که برای کارگردانی این فیلم چند بار به من مراجعه کردند و 15 میلیون تومان دستمزد دریافت کردند.

تهیه‌کننده «شرط اول» در ادامه توضیح داد: متاسفانه سر صحنه فیلم «داماد خوش‌قدم» ایشان در ابتدا با نویسنده و سپس با ‌طراح صحنه و لباس و در آخر نیز با بچه‌های تدارکات و تولید دعوا کردند و حاشیه‌هایی ایجاد شد. فیلم‌های پشت صحنه این فیلم وجود دارد و نشان‌دهنده این مطلب است که ایشان از ابتدای کار تا انتهای آن پشت دوربین و مشغول هدایت گروه بودند. متاسفانه آقای راست‌گفتار فیلم ضعیف «داماد خوش قدم» را به من تحویل دادند

وی در خاتمه افزود: برایم جالب است که ایشان پس از چهار سال باز این صحبت‌ها را تکرار می‌کند، به نظر می‌رسد درخصوص جوی که متاسفانه برای من به ناحق ابتدا توسط اکبر عبدی و فریدون جیرانی در برنامه «هفت» و در حال حاضر کاظم راست‌گفتار ایجاد شده، حساب شده و برنامه‌ریزی شده است. من با کارگردانانی چون مسعود اطیابی، بهمن گودرزی، شهاب عباسی، سعید عالم زاده، اکبر خواجویی، حسین بابائیان و... همکاری داشتم و هیچ مشکلی برای کار با این افراد نداشته و ندارم. در واکنش به صحبت‌های ایشان در برنامه زنده جام جم با اجرای آقای کریمی از ایشان شکایت خواهم کرد.

حال باید دید واکنش کاظم راست گفتار چه خواهد بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی
آخرین مطالب