روند روبه رشد «ساخت ایران» در جذب مخاطب
سینمای روز
این وبلاگ راجع به خبرهای روز سینما است

 

 

 

سریال «ساخت ایران» به کارگردانی محمد حسین لطیفی بعد از گذشت چندین قسمت توانست مخاطبان خود را پیدا کند.

سریال نمایش خانگی «ساخت ایران»، اواخر سال گذشته وارد بازار شد، این سریال با توجه به حضور ستارگان سینمای ایران از جمله محمدرضا گلزار و امین حیایی پیش بینی می شد در همان قسمت های اول بتواند مخاطبان زیادی را به سمت خود جذب کند، اما پیش بینی ها چندان موفق نبود.

با گذشت چندین قسمت از سریال و شکل گیری شخصیت های داستان، این سریال که دومین تجربه سریال سازی لطیفی برای شبکه نمایش خانگی است، مخاطبان زیادی را جذب کرده و تیراژ آن به 800 هزار نسخه رسیده است.

سریال «ساخت ایران» به کارگردانی محمد حسین لطیفی و تهیه کنندگی سید امیر پروین حسینی و منصور سهراب پور در ایران، پاریس و بیروت فیلمبرداری می شود.

محمدرضا گلزار، امین حیایی، گوهر خیراندیش، بهاره رهنما، بهنام تشکر، الیکا عبدالرزاقی، مهران رجبی و ... بازیگران این سریال هستند.

«ساخت ایران» سومین سریال شبکه نمایش خانگی پس از قلب یخی و قهوه تلخ است که سری اول آن شامل قسمت‌های یک و دو در هفته سوم اسفندماه عرضه شد. این سریال را محمدحسین لطیفی کارگردانی کرده که پیش از این فصل‌های اول و دوم سریال قلب یخی را برای عرضه در شبکه نمایش خانگی ساخته بود. محمدرضا گلزار و امین حیایی در کنار فرهاد اصلانی، بهنام تشکر، بهاره رهنما، گوهر خیراندیش، الیکا عبدالرزاقی، مهران رجبی و … از بازیگران این مجموعه هستند. در تیم تولید سریال، محمدحسین لطیفی به عنوان کارگردان از قلب یخی و خشایار الوند به عنوان نویسنده از قهوه تلخ آمده‌اند. برخی بازیگران هم از میان بازیگران این دو سریال انتخاب شده‌اند. امین حیایی پیش از این در قلب یخی حضور داشت و الیکا عبدالرزاقی هم از بازیگران قهوه تلخ بوده است. از طرف دیگر، بهنام تشکر و پروین قائم‌مقامی پیش از این در سریال موفق «ساختمان پرشکان» حضور داشتند و در این سریال نیز به ایفای نقش می‌پردازند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : دو شنبه 1 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی
آخرین مطالب