«سطرهای خط خورده» اوایل تابستان کلید می خورد
سینمای روز
این وبلاگ راجع به خبرهای روز سینما است

Image

 فیلمبرداری کار جدید «محمدرضا خاکی» اوایل تابستان با حضور چهره های سرشناس آغاز خواهد شد.

 

«محمدرضا خاکی» در مورد کار جدید خود گفت: احساس می کنم جای کاری مثل «سطرهای خط خورده» تا به الان در سینمای ایران خالی بوده است و امیدوارم که بتوانم با دکوپاژ خاصی که برای این کار، همانند کار قبلی ام (بوی گندم) انجام داده ام، کاری متقاوت ارائه دهم.

وی در ادامه افزود: این کار به سبک کلاسیک و با دیالوگ های فاخر، در یک لوکیشن، با سه موقعیت زمانی فیلمبرداری خواهد شد و در این کار هم مانند سایر کارهای پیشین من، شکست زمانی زیادی وجود دارد؛ 70 درصد «سطرهای خط خورده» در فضای سوررئال و دنیای ماورایی می گذرد.

فیلمنامه ی «سطرهای خط خورده» را همانند کارهای قبلی خاکی، «مهرنوش عبدی منفرد» (همسر خاکی)، به تحریر در آورده است که به گفته ی خاکی فیلمنامه ای بسیار متفاوت است.

کارگردان «بوی گندم» در مورد انتخاب عوامل کار جدیدش گفت: همه ی عوامل کار تا به الان مشخص شده اند که اسامی آن ها به زودی در اختیار رسانه ها قرار خواهد گرفت.

Image
 

«سطرهای خط خورده» دارای شش بازیگر اصلی می باشد که همه ی آن ها را بازیگران سرشناس سینمای ایران تشکیل می دهند. کاراکترهای این کار، شخصیت های تازه ای دارند که تا به حال در هیچ کجا نمونه ی چنین کاراکترهایی ندیده ایم و شخصیت های بسیار نو هستند.

این کارگردان سینما و تلویزیون در سال 90 مشغول ساخت تله فیلم هایی چون «ردپا»، «خط آفتاب»، «نوای شیدایی» و «یاران بی نشان» بود که هر کدام در سبک خودشان نوعی نوآوری محسوب می شدند.

«محمدرضا خاکی» در مورد فعالیت هایش در ساخت تله فیلم گفت: «نوای شیدایی» و «یاران بی نشان» کارهایی  در ژانر دفاع مقدس هستند و تصویر جدیدی از جنگ و دوران بعد از جنگ را نشان می دهند؛ که شاید در این دو تله فیلم، کمتر از چهار صحنه از صحنه های جنگ وجود ندارد ولی می توانیم آن ها را در ژانر دفاع مقدس قرار دهیم.

«خاکی» در مورد آخرین وضعیت کار قبلی خود (اینجا تریک نیست) گفت: نام فیلم به «بوی گندم» تغییر کرده است و انشا الله اوایل تابستان اکران عمومی خواهد شد.

کارگردان تله فیلم «نوای شیدایی» در ادامه افزود: پروژه ی عظیم «بوی گندم» با سرمایه کاملا خصوصی ساخته شده است و جا دارد اینجا از «داریوش بابائیان» که این سرمایه را در اختیار این پروژه قرار دارد تشکر ویژه ای انجام دهم.

«بوی گندم» با بازی الناز شاکردوست، مصطفی زمانی، پولاد کیمیایی، رضا یزدانی، رضا توکلی، علیرضا اوسیوند و کسری خدیور ... و تهیه کنندگی داریوش بابائیان در سال 89 تولید شده است.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : چهار شنبه 3 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی
آخرین مطالب