تولید سریال جیرانی به زودی آغاز می شود/ انتخاب بازیگران "فصل بی‌پروایی" تا 10 روز آینده
سینمای روز
این وبلاگ راجع به خبرهای روز سینما است

 

 

 

مدیر تولید سریال "فصل بی‌پروایی" با اشاره به اینکه قرار بود تولید این مجموعه از اواخر اردیبهشت ماه به کارگردانی فریدون جیرانی آغاز شود، گفت: به دلیل مشکلات فیلمنامه تولید کمی به تاخیر افتاده و بعد از بازنویسی مجددا از سر گرفته می‌شود.

فریدون جیرانی که تا چندی پیش برنامه سینمایی "هفت" را برای شبکه سه تهیه و اجرا می‌کرد، 22 اردیبهشت‌ماه از این برنامه خداحافظی و دلیل رفتن خود را کارگردانی مجموعه تلویزیونی "فصل بی‌پروایی" ذکر کرد. همین هم سبب شد اخبار ضد و نقیضی درباره این پروژه در رسانه‌ها منتشر شود.

تینا پاک‌روان، مدیر تولید مجموعه تلویزیونی "فصل بی‌پروایی" اما با رد شایعات با اعلام اینکه به درخواست مدیران شبکه یک بعنوان سفارش‌دهنده این سریال، کار در مرحله بازنویسی قرار دارد، به خبرنگار مهر گفت: با پایان بازنویسی فیلمنامه وارد مرحله تولید خواهیم شد و برای سفر به ارمنستان و ترکیه نیز برنامه‌ریزی می‌کنیم.

وی همچنین از آماده‌سازی لباس و دکورهای مربوط به این سریال که داستانش در حال و هوای دهه 50 می‌گذرد و مربوط به گروه‌های مبارز آن دوران است خبرداد.

مدیر تولید این مجموعه تلویزیونی اشاره کرد: تصویربرداری "فصل بی‌پروایی" که سید کمال طباطبایی تهیه‌کننده و فریدون جیرانی نویسنده و کارگردان آن است قرار بود تا اواخر اردیبهشت آغازشود، اما با مشکلاتی که در فیلمنامه آن بوجود آمد همچنان در مرحله پیش تولید قرار دارد.

کمال طباطبایی هم که پیش از این 15 ماه را برای تولید این سریال پیش‌بینی کرده بود در گفت‌وگو با مهر، ابراز امیدواری کرد تا 10 روز آینده قرارداد نهایی با بازیگران این سریال بسته و تولید این سریال به طور جدی آغاز شود.

قرار است "فصل بی پروایی" در قالب ۲۸ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای برای پخش از شبکه یک سیما ساخته ‌شود. از عوامل این سریال می‌توان به علی جناب دستیار کارگردان، تینا پاک‌روان مدیر تولید و برنامه‌ریزی، فرامرز بادران‌پور طراح صحنه، مارال جیرانی طراح لباس، محمد قمی گریم و بهزاد مصلح تدوینگر اشاره کرد.

25 شهریور ماه سال 1387 برای اولین‌بار خبر ساخت مجموعه تلویزیونی "فصل بی‌پروایی" به کارگردانی فریدون جیرانی و تهیه‌کنندگی رضا جودی از سوی روابط عمومی شبکه دو اعلام شد. در این خبر گفته شده بود که این سریال در 13 قسمت 45 دقیقه‌ای تهیه می‌شود و طراح و نویسنده آن حمیدرضا سبحانی‌نژاد است.

داستان فیلم سال ‌1350 اتفاق می‌افتد که خفقان و دستگیری‌های کمیته مشترک ضدخرابکاری رژیم پهلوی به اوج خود رسیده و در این میان خواهر و برادری از طبقه مرفه وارد فعالیت‌های چریکی می‌شوند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : شنبه 6 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی
آخرین مطالب