امروز ؛ خانه سینما تا مرزش رفت اما پلمپ نشد
سینمای روز
این وبلاگ راجع به خبرهای روز سینما است

خبر نگار ایلنا در محل خانه سینما از حضور نماینده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جهت پلمپ خانه سینما خبر داده

دبير ستاد حمايت و صيانت از محصولات فرهنگي و هنري وزارت ارشاد كه براي پلمپ درب خانه سينما؛ ظهر امروز(9 خرداد) در خيابان سمنان حاضر شده بود، به خبرنگارايلنا، گفت: باتوجه به ماده 17و 15 روابط و مقررات تاسيس موسسات و انجمن‌هاي فرهنگي هنري، اعضاي خانه سينما از 20 روز پيش به صورت غيرقانوني اقدام به بازگشايي پلمپ اين محل كرده‌اند كه غيرقانوني است.
 

 

خبرنگار ایلنا در خبر خود نوشت : جابري انصاري با اشاره به كپي نامه‌اي كه در دست داشت، ضمن بيان اينكه پرونده به شعبه يك ديوان عدالت اداري رفته و ديوان طي نامه‌اي تصميم گيري را به وزارت ارشاد محول كرده است، گفت: وزرات ارشاد بعد از بررسي‌هايي كه هيات انجام داده نظر خود را به دوستان و اعضاي هيات مديره خانه سينما اعلام كرده و باتوجه به مواد پنج گانه، فعاليت خانه‌سينما غير‌قانوني است و بايد از ادامه فعاليت آن جلوگيري شود.

وي در پاسخ به اين سوال كه چطور رئيس ستاد صيانت از آثار هنري براي بستن خانه سينما اقدام مي‌كند، گفت: ستاد صيانت از آثار فرهنگي هنري در هر محلي كه فعاليت هاي غيرقانوني در حوزه اختيارات وزارت ارشاد انجام شود، وارد عمل خواهد شد.

انصاري درخصوص اينكه چطور حكمي براي پلمپ دراختيار ندارد، اما براي اين كار در محل خانه سينما حضور پيدا كرده است، گفت: حكم وجود دارد و مكاتبات با وزارت ارشاد انجام شده است.

جابري انصاري در پاسخ به اين سوال كه آيا ستاد صيانت از محصولات فرهنگي هنري درباره فعاليت خانه موسيقي و خانه تئاتر هم كاري انجام مي‌دهد يا خير گفت: آن هم اگر لازم باشد در وقت خود انجام مي‌شود.

درحاليكه ماموران كلانتري 107 فلسطين محل را بدون اقدام خاصي ترك مي‌كردند، انصاري و همراهانش نيز به آرامي كوچه سمنان را ترك كرد.

   


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : چهار شنبه 10 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی
آخرین مطالب