وکیل خانه سینما: تعلیق خانه سینما،از تنش‌ها می‌کاهد
سینمای روز
این وبلاگ راجع به خبرهای روز سینما است

 

Image

 

خندان گفت: بعد از ارائه اسناد مورد نظر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی می تواند تصمیم نهایی خود را در زمینه خانه سینما بگیرد و تعلیق خانه سینما می تواند باعث کاهش تنش بین طرفین دعوا شود. 

 

خندان وکیل خانه سینما در گفت و گو با خبرنگار سینما پرس با بیان این مطلب اظهار داشت: وزارت ارشاد روز گذشته از نیروی انتظامی درخواست کرده تا نامه مبنی بر تعلیق خانه سینما نوشته بود که قرار بود روز گذشته اجرا شود، ما با استناد به ماده 15 ضوابط و مقررات مراکز فرهنگی و هنری که بعد از صدور دستور مرکز مورد نظر 20 روز زمان برای اعتراض دوباره دارد، از نیروی انتظامی خواستیم تا به این ماده توجه کند و یادرآور شدیم که حکم مورد نظر قطعی نیست.

وی تصریح کرد: خانه سینما از روز گذشته 20 روز مهلت دارد تا براساس قانون اعتراض خود را به وزیر اعلام کرده و بعد از ارائه اسناد مورد نظر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی می تواند تصمیم نهایی خود را در زمینه خانه سینما بگیرد.

وی در رابطه با اینکه خانه سینما از امروز خود را به حالت تعلیق درآورده ادامه داد: هر فعالیتی در این زمینه می تواند باعث کاهش تنش بین طرفین دعوا شود. به هر حال نیروی انتظامی باید تصمیم بگیرد که کدام حکم را اجرا کند.

خندان گفت: اجرای رای اعلام شده از سوی هیئت رسیدگی به مراکز فرهنگی و هنری وزارت ارشاد از لحاظ قانونی اشکال دارد و در انتها وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی باید در این زمینه تصمیم گیرد. و پلمپ خانه سینما در حال حاضر اشکال قانونی دارد

وی تصریح کرد: امیدوارم بزرگان سینما و مدیران دولتی پا درمیانی کرده و این مشکل را هرچه سریعتر برطرف کنند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : پنج شنبه 11 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی
آخرین مطالب