۳۵۰ میلیون تومان سهم فروش دو فیلم سینمایی از گیشه ها شد
سینمای روز
این وبلاگ راجع به خبرهای روز سینما است

 

Image

 

فیلم سینمایی "چك" و "روزهای زندگی" پس از ۲۱ روز نمایش رقمی معادل ۳۵۰ میلیون تومان از گیشه را نصیب خود كردند

 

به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران؛ فیلم سینمایی "روزهای زندگی" به كارگردانی "پرویز شیخ طادی" با داشتن ۱۹ سالن سینما و ۲۱ روز نمایش و همچنین فروش ۱۰ میلیون تومانی خود در روز گذشته توانست به فروشی معادل ۲۰۰ میلیون تومان دست یابد.

 

رقیب این فیلم سینمایی كه همزمان با همین فیلم اكران شده است "چك"به كارگردانی كاظم راست گفتار است.

فیلم سینمایی "چك" كه در ژانر كمدی ساخته شده با داشتن ۱۹ سالن سینمایی و ۲۱ روز نمایش و همچنین فروش ۱۰ میلیونی خود در روز گذشته فروشی معادل ۱۶۰ میلیون تومان را از گیشه نصیب خود كرد.

اگر اندكی توجه كنید درمی یابید كه "روزهای زندگی" و "چك" هر دو در یك روز اكران شده و هم تعداد یكدیگر سالن سینمایی در اختیار دارند و این نكته نیز قابل توجه است كه فروش روزانه آنها نیز شبیه یكدیگر است.

 

فیلم سینمایی "نارنجی پوش" به كارگردانی داریوش مهرجویی،نیز با داشتن ۱۲ سالن سینمایی و ۴۸ روز نمایش و همچنین فروش ۷ میلیونی خود درروز گذشته توانست به فروشی كلی معادل ۸۱۰ میلیون تومان دست یابد.

 

 

 

فیلم سینمایی "شبكه" به كارگردانی "زنده یاد ایرج قادری" نیز با داشتن ۱۳ سالن سینمایی و ۱۴ روز نمایش و همچنین فروش ۶ میلیونی خود در روز گذشته توانست به فروشی معادل ۸۵ میلیون توان دست یابد.

 

 

فیلم سینمایی "خنده در باران" به كارگردانی داریوش فرهنگ نیز با داشتن ۱۵ سالن سینمایی و ۲۸ روز نمایش و همچنین فروش ۳ میلیون تومانی خود در روز گذشته توانست به فروش معادل ۱۲۰ میلیون تومان دست یابد.

 

همچنین؛فیلم سینمایی "آخرین سرقت" به كارگردانی پدرام علیزاده با داشتن ۱۲ سالن سینمایی و ۲۱ روز نمایش و همچنین فروش ۲ میلیون تومانی خود در روز گذشته توانست به فروشی معادل ۶۰ میلیون تومان دست یابد.

 

انتظار می رود با توجه به نزدیك شدن ایام ارتحال امام خمینی(ره) و تعطیلات سینماها در این ایام سینما با كاهش مخاطب روبرو شود كه این روند تا دوشنبه ۱۵ خردادماه ادامه خواهد داشت.

گفتنی است؛شورای صنفی نمایش نیز از اكران چند فیلم سینمایی در تاریخ ۱۶ خرداد یعنی بعد از تعطیلات خبرداده است



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : شنبه 13 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی
آخرین مطالب