كدام فيلم‌هاي جديد روي پرده سينما مي‌روند؟
سینمای روز
این وبلاگ راجع به خبرهای روز سینما است

 

Image

 

سه فيلم سينمايي «آزمايشگاه»، «قفس طلايي» و «خوابم مي‌آد» در دور جديد اكران، روي پرده سينماها مي‌روند. 

 

 با اعلام خبر بالا گفت: در جلسه امروز صبح ـ 16 خردادماه ـ شوراي صنفي نمايش، مقرر شد كه «آزمايشگاه» به كارگرداني حميد امجد از فردا ـ 17 خردادماه ـ در گروه استقلال به جاي «روزهاي زندگي» روي پرده برود.

 

وي ادامه داد: همچنين «قفس طلايي» به كارگرداني محمد زرين‌دست از پنج شنبه 18 خردادماه در گروه سينمايي «آزادي» جايگزين فيلم «آخرين سرقت» و «خوابم مي‌آد» رضا عطاران هم از 24 خردادماه در گروه «آفريقا» جايگزين «چك» مي‌شود.

كاوش درباره سرنوشت اكران «شور شيرين» هم بيان كرد: اكران اين فيلم سينمايي به زمان ديگري موكول شده است.

 

  در «آزمايشگاه» كه به كارگرداني حميد امجد ساخته شده، رضا کيانيان، باران کوثري، افشين هاشمي، رامبد جوان، شبنم مقدمي، رضا بهبودي، فرزين محدث،امير ميرآقا، ساغر عزيزي و هدايت هاشمي به ايفاي نقش مي‌پردازند.

در «قفس طلايي» محمد زرين‌دست بازيگراني مانند امين حيايي، نيلوفر خوش خلق، سروش گودرزي، هوشنگ توكلي، آهو خردمند، كامبيز ديرباز و ... بازي كرده‌اند.

در خلاصه داستان اين فيلم سينمايي آمده است: «امير فرزند كوچك خانواده ايزدي بزرگ است كه با اميد كسب موقعيت‌هاي بهتر از سوي پدرش به خارج از كشور فرستاده مي‌شود ولي پس از چندي به دليل بروز اختلافاتي رابطه امير با خانواده‌اش قطع مي‌شود و منصور برادر بزرگتر امير براي بازگرداندن وي به آمريكا مي‌رود و ... »

 

«خوابم مي‌آد» به عنوان نخستين فيلم سينمايي رضا عطاران به عنوان كارگردان، هم با بازيگري او در كنار اکبر عبدی، مریلا زارعی، ناصر گیتی‌جاه، ویشکا آسایش، سروش صحت، اصغر سمسارزاده، حسین محب اهری، با همراهی خداداد عزیزی روي پرده مي‌رود.

در اين فيلم سينمايي «رضا، معلمی ساده و درستکار است که به سن میانسالی رسیده و در برقراری ارتباط با آدم‌ها دچار مشکل است، او با دختری پاستیل فروش آشنا می‌شود. دختر، برای پیوند کلیه خواهرش با مشکل روبروست و رضا را ترغیب به کارهایی می‌کند که باب میلش نیست و ...».



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : چهار شنبه 17 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی
آخرین مطالب