پخش مسابقات فوتبال جام ملت‌های اروپا از 14 سالن سینما
سینمای روز
این وبلاگ راجع به خبرهای روز سینما است

 

 

 

«غلامرضا فرجی» نایب رئیس انجمن سینماداران درباره پخش فوتبال از سالن‌ سینماها در ایام برگزاری مسابقات جام ملت‌های اروپا گفت: دو هفته گذشته با اداره نظارت و ارزشیابی هماهنگی‌های لازم را انجام دادیم درخواست مجوز کردیم و روز گذشته (چهارشنبه 17 خردادماه) اداره نظارت و ارزشیابی به انجمن سینماداران پاسخ دادند که با هماهنگی و اخذ مجوز از اماکن سالن‌های متقاضی می‌تواند مسابقات فوتبال را پخش کنند.

وی در ادامه افزود: حسب آنچه که اداره نظارت و ارزشیابی اعلام کرده است، خارج از سانس موظف سینمادارها می‌توانند فوتبال جام ملت‌ها را از سالن‌های سینما پخش نمایند و در سانس معمول و موظف اجازه پخش فوتبال داده نشده است.

وی در پاسخ به این سؤال که برخی از روزها دو مسابقه فوتبال ممکن است انجام شود گفت: اگر مسابقات فوتبال همزمان با سانس موظف باشد سینماداران نمی‌توانند آن فوتبال را پخش کنند. به طور مثال در روز جمعه دو فوتبال در زمان‌های 20:15 و 23:15 انجام می‌شود که طبعا با این تصمیم تنها ساعت 11:15 سالن‌ها می‌توانند فوتبال پخش کنند.

فرجی در ادامه افزود: بستگی به استقبال مخاطب دارد اگر استقبال خوب باشد دوباره با اداره نظارت و ارزشیابی رایزنی می‌کنیم و با اخذ مجوز از صاحبان فیلم، سالن‌ها می‌توانند فوتبال‌ را در سانس‌های موظف نمایش دهند درصورت استقبال مخاطب، با اخذ مجوز از صاحب فیلم و اداره نظارت و ارزشیابی می‌توانیم درسانس‌های موظف هم فوتبال را نمایش دهیم.

وی در ادامه گفت: استنباط من این است که پردیس‌های سینمایی و سینماهایی که سه سالن دارد بتوانند مجوز بگیرند البته بستگی به به استقبال مخاطب از پخش فوتبال در سالن‌های سینما خواهد داشت.

وی در ادامه به تعداد سالن‌های متقاضی اشاره کرد و گفت: تا روز گذشته سینماهای که تقاضای پخش فوتبال داشتند، پردیس‌های آزادی، ملت ، زندگی، شکوفه، تماشا، راگا، کیان، ایوان شمس، سینماهای ایران، استقلال، آفریقا، سپیده، جوان و دهکده بود. فردا اولین روز جام ملت‌های اروپا است که با اخذ مجوز از اماکن این سالن‌ها فوتبال را پخش می‌کنند البته به تعداد این سالن‌ها اضافه خواهد شد.

نایب رئیس انجمن سینماداران درباره مبلغ بلیت سینماها برای پخش فوتبال گفت: مبلغ بلیت پردیس‌های سینمایی 10 هزار تومان و بلیت سالن‌های سینماها 8 هزار تومان خواهد بود.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : جمعه 19 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی
آخرین مطالب