وقتی یک کمک یک میلیون تومانی هم از شاپور قریب دریغ شد!
سینمای روز
این وبلاگ راجع به خبرهای روز سینما است

 

Image

 

 

هنوز نگذشته ایامی چند که برای اضافه شدن رهن خانه کوچکش در حاشیه کرج، به مرد ۲۰۰ میلیون دلاری سینمای ایران پیغام دادم برای یک میلیون تومان کمک، اتفاقی نیفتاد!

 

 

 درگذشت شاپور قریب کارگردان قدیمی سینمای ایران تعدادی از سینماگران را واداشت که در رثای قریب چند خطی بنویسند. عباس رافعی که زمینه کارگردانی آخرین فیلم شاپور قریب را فراهم کرده بود نیز چندخطی درباره قریب نوشته است. متن یادداشت رافعی را به نقل از «بانی فیلم» می خوانید:

 

تا همین دیروز هیچکس سراغی از او نمی گرفت

 

حالا که قریب، غریبانه رفت سیل گفتگو و خاطره و یادداشت عاشقان و همکاران شاپور، یکی پس از دیگری چاپ و نشر می یابد. غافل از اینکه تا همین دیروز هیچکس سراغی از او نمی گرفت.هنوز نگذشته ایامی چند که برای اضافه شدن رهن خانه کوچکش در حاشیه کرج، به مرد ۲۰۰ میلیون دلاری سینمای ایران پیغام دادم برای یک میلیون تومان کمک، اتفاقی نیفتاد!

 

 

نگران قطع حقوق ماهی ۱۸۰ هزار تومان اش بود

 

هنوز نگذشته ایامی چند که همسرش نگران قطع حقوق ماهی ۱۸۰ هزار تومانی اش بود و آقای سینمای ایران انجامش داد. هنوز نگذشته ایامی چند از دلواپسی های افسانه بایگان و پیگیری هایش برای خانه اش. هنوز نگذشته ایامی از حضور نمادین اصغر فرهادی عزیز و عزت سینمای ایران در منزلش...

 

هنوز مانده ایامی چند

فیلم «ملاقات» در حسرت پرده سوخت و چه بسا فیلم هایی از دیگران که حتی نامشان در خاطر نمانده. شاپور که رفت. هنرمندان غریب دیگر را دریابیم که در کوچه پس کوچه های ایران عزیز شب را گرسنه می خوابند. هنوز مانده ایامی چند ...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : یک شنبه 21 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی
آخرین مطالب