جواد رضویان پشت درهای بسته پخش تلویزیون مانده است
سینمای روز
این وبلاگ راجع به خبرهای روز سینما است

 

Image

 

در حالی که شبکه تهران تاکنون دو بار اطلاع‌رسانی کرده که مجموعه تلویزیونی "میهمانان ویژه" جواد رضویان پخش می‌شود، اما امروز اعلام شد روی آنتن نمی‌رود.

 

روابط عمومی شبکه تهران روز گذشته 27 خرداد ماه اعلام کرد سریال "میهمانان ویژه" 28 خرداد ماه روی آنتن می‌رود، اما امروز روابط عمومی معاونت سیما اعلام کرد این مجموعه پخش نمی‌شود.

البته روابط عمومی معاونت سیما در این خبر دلیل پخش نشدن این مجموعه را اعلام نکرده است. خبرنگار مهر در تماسی که با روابط عمومی شبکه تهران داشت، اعلام کردند به دلیل آماده نشدن این مجموعه پخش نمی‌شود.

سریال " میهمانان ویژه " به کارگردانی جواد رضویان و تهیه کنندگی سعید اردکانی در گروه فیلم وسریال  در قالب طنز تهیه شده و علیرضا خمسه، رضا بابک، امیرحسین صدیق، افشین سنگ چاپ و ... بازی کردند.

داستان این مجموعه درباره مجید کشاورز، استاد جوان و موفق دانشگاه است که به تنهایی در طبقه بالای خانه آقای کیهانی (رئیس دانشگاهی که در آن تدریس می‌کند) زندگی می‌کند. پریسا دختر کیهانی دانشجوی مجید در دانشگاه است و علاقه‌ای بین آنها به وجود آمده است. مجید از او خواستگاری می‌کند. آقای کیهانی از مجید می‌خواهد که همراه خانواده خود آخر هفته برای مراسم خواستگاری به خانه آنها بروند و مشکلات مجید از همین جا شروع می‌شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : یک شنبه 28 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی
آخرین مطالب