زنان ونوسی ، مردان مریخی و مقلد شیطان پا به نمایش خانگی گذاشتند
سینمای روز
این وبلاگ راجع به خبرهای روز سینما است

 

 

 

فیلمهای سینمایی "زنان ونوسی ، مردان مریخی" و "مقلد شیطان" به ترتیب توسط موسسات ویدئو رسانه فیلمسازان جوان و هنرنمای پارسیان پا به نمایش خانگی گذاشتند.

"زنان ونوسی ، مردان مریخی"

این فیلم را موسسه فیلمسازان جوان پس از عنوان سینمایی "سعادت آباد" به بازار عرضه کرد و قرار است به زودی از مجموعه برترین های سینمای ایران فیلم سینمایی "جرم" را روانه بازار کند.تیراژی که این موسسه برای این فیلم در نظر گرفته است 500 هزار نسخه و مدت آن در حدود 100 دقیقه میباشد.

فیلم سینمایی "زنان ونوسی، مردان مریخی" به کارگردانی کاظم راست گفتار و نویسندگی حسین مثقالی و شعله نیک روش توسط سید محمدرضا مفیدی تهیه شده است.
راست گفتار پیش از این فیلمهای سینمایی "عروس خوشقدم" ، "نقاب" ، "پسر تهرانی" و تله فیلم "داماد خوشقدم" را ساخته است.او پس از این فیلم "چک" را ساخت.
امین حیایی ، بهاره رهنما ، شیلا خداداد ، غلامحسین لطفی، یوسف صیادی ، امیرحسین رستمی ، اکرم محمدی ، سحر زکریا و الهه حصاری بازیگران این فیلم هستند.

فیلم سینمایی "زنان ونوسی ، مردان مریخی" درباره مهندسی به نام سعید است که همسرش او را مجبور می‌کند مبالغ هنگفتی پول قرض کند و او را برای اسکی و تفریح به کوه‌های آلپ بفرستد. در آلپ هنگام اسکی ، زن در یک یخچال طبیعی سقوط می‌کند و می‌میرد. سعید پس از بیرون آمدن از بهت و حیرت ناشی از مرگ همسرش با دختر دیگری ازدواج می‌کند اما بلافاصله بعد از ازدواج ، جسد یخ زده همسر قبلی در کوه آلپ پیدا می‌شود و در اثر اتفاقی زنده شده و به ایران برمی‌گردد...

از کسانی که به عنوان عوامل در این فیلم حضور داشته اند میتوان به حسین مثقالی و شعله نیک‌روش به عنوان نویسنده ، علیرضا زرین دست به عنوان فیلمبردار ، بهنام ابطحی به عنوان آهنگساز و بهزاد مصلح به عنوان تدوینگر اشاره کرد.
این فیلم در زمان اکران خود در گروه سینمایی آفریقا و پخش فیلمیران توانست در تهران 847 میلیون تومان و در شهرستان فروش 500 میلیون تومانی داشته باشد.

------------------------
"مقلد شیطان"

این فیلم اولین عنوان سینمایی ایرانی موسسه هنرنمای پارسیان در سال جدید میباشد.قرار است این موسسه به زودی فیلم سینمایی "فرود در غربت" را توزیع کند.
"مقلد شیطان" ساخته افشین صادقی است که تهیه آن را نیز انجام داده است.حمید نعمت ا... هم نویسنده این فیلم بوده است.
بازیگران "مقلد شیطان" عبارتند از: کامبیز دیرباز ، اصغر همت ، شقایق فراهانی ، سیروس ابراهیم زاده ، ساره بیات ، امید زندگانی ، شیوا خنیاگر ، نسرین صداقت ، غزاله نظریان و علی اصغر طبسی

خلاصه داستان : تبهكاری به نام جمشيد سيف كه با دقت و حوصله از سوژه های خود عكس و مداركی را تهيه می كند ، با تهديد آنها مبنی بر برملاشدن مدارك مورد نظر همكاری و هم ياريشان را در انجام اعمال پليدش جلب می كند. مدير بازرگانی يك شركت آخرين سوژه اوست. اما در اين ميان يك افسر پليس جوان نسبت به اعمال خلاف قانون مدير بازرگانی مشكوك می شود. جمشيد سيف قصد دارد پليس جوان را نيز به همان شيوه در اختيار بگيرد ، اما ...
دیگر عوامل فنی : مصطفی کشفی (مدیر فیلمبرداری) ، حمزه اولیازاده (عکاس)

"مقلد شیطان" اولین ساخته افشین صادقی است که اینک پس از ۳ سال توقیف با جرح و تعدیل هایی نسبتا زیاد اکران شده است.
این فیلم در اکران دوم تابستان سال 89 به سرگروهی قدس به نمایش عمومی درآمد و با فروش 40 میلیونی به موفقیتی در گیشه دست پیدا نکرد.



 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : پنج شنبه 1 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی
آخرین مطالب