حضور «اکبر عبدی» در نقش روحانی فیلم ده نمکی
سینمای روز
این وبلاگ راجع به خبرهای روز سینما است

 

 

 

اکبر عبدی» بازیگر توانمند سینمای ایران به‌تازگی به جمع بازیگران فیلم سینمایی «رسوایی» به کارگردانی «مسعود ده‌نمکی» پیوست.

این بازیگر قرار است از فردا جلوی دوربین فیلم ده‌نمکی برود.

شنیده‌های خبرنگار فارس حاکی از آن است نقش «اکبر عبدی» در این فیلم به خلاف اکثر بازی‌های طنز، نقشی کاملا جدی و عرفانی است.

برای انتخاب بازیگر نقش روحانی در مدت زمان سه ماه، روی صورت بیش از 10 بازیگر مطرح سینما تست‌ گریم‌‌های متعدد صورت گرفت که در نهایت «اکبر عبدی» برای این نقش انتخاب شد.

اکبر عبدی برای بازی در این نقش باید دوره سختی را پشت سر بگذارد؛ چراکه باید فضای طنز و شوخی همیشگی فیلم‌هایش را فراموش کند و در فضایی کاملا جدی و عرفانی ایفای نقش کند. البته از این بازیگر توانمند چنین انتظاری بی‌جا نیست و همان‌طور که عبدالله اسکندری اشاره کرده، اکبر عبدی در فیلم «مادر» علی حاتمی هم علی‌رغم انتظارات توانست نقشی متفاوت را ایفا کند.

مسعود ده‌نمکی با انتخاب این بازیگر طنز برای ایفای نقش یک روحانی عارف، ریسک بزرگی کرده که باید منتظر ماند و دید آیا انتخاب او درست بوده یا خیر.




شنیده‌های خبرنگار سینمایی فارس حاکی از آن است که مضمون فیلم جدید ده‌نمکی، اجتماعی اخلاقی با دغدغه‌های آرمان‌گرایانه و عدالت‌‌طلبانه است و در لایه‌های زیرین، عرفان‌های کاذب را نفی می‌کند.

شاید ارتباط بین شخصیت روحانی (با بازی اکبر عبدی) و شخصیت مقابل او (با بازی اسماعیل خلج) تداعی‌کننده داستان شمس و مولانا باشد ولی این طور که معلوم است ده‌نمکی در فیلم جدیدش به سراغ شخصیت‌های تاریخی شناخته شده نرفته است.

بر اساس گزارش فارس، فیلمبرداری فیلم سینمایی «رسوایی» از اول هفته آغاز شد است و تا دو سه روز آینده، دو بازیگر مطرح سینما به جمع بازیگران این فیلم اضافه خواهد شد.



«اکبر عبدی»، «اسماعیل خلج»، «امیر نوری»، «ابوالفضل همراه»، «عباس محبوب»، «مجید شهریاری»، «مختار سائقی»، «یوسف قربانی»،«اسدالله یکتا»، «کامران تفتی»، «مجید مشیری» و «ارسلان قاسمی» بازیگران مرد این فیلم هستند.

«الناز شاکردوست» هم نقش اول زن فیلم «رسوایی» را بر عهده دارد، همچنین «مریم کاویانی»، «تینا آخوندتبار»، «آرزو افشار»، «محبوبه بیات» و «فریبا ترکاشوند» بازیگران زن فیلم سینمایی «رسوایی» را تشکیل می‌دهند.

تاکنون حضور فرشاد گل سفیدی (مدیر فیلمبرداری)، مجید میرفخرایی (طراح صحنه و لباس)، امیر اسکندری (طراح گریم)، محمود خرسند (صدابردار)، نورالدین گودرزی (دستیار اول کارگردان)، فروزان جلالی (دستیار کارگردان و برنامه‌ریز)، شیدا یوسفی (منشی صحنه)، بابک برزویه (عکاس)، مجتبی امینی (مدیرتولید) و الهه گودرزی (روابط عمومی) در فیلم قطعی شده است.

طبق برنامه‌ریزی انجام شده، فیلم در تهران می‌گذرد و اکثر صحنه‌های آن در جنوب تهران فیلمبرداری می‌شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : سه شنبه 6 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی
آخرین مطالب