پیش‌بینی‌‌تحقق نیافت/«ساخت ایران»ناموفق درجذب مخاطب
سینمای روز
این وبلاگ راجع به خبرهای روز سینما است

سریال جدید شبکه نمایش خانگی با نام «ساخت ایران» برخلاف پیش‌بینی‌ها در جذب مخاطب به اندازه‌ای که باید، موفق عمل نکرده است. 

 

سینما روز _ هرچند در سریال جدید شبکه نمایش خانگی با نام «ساخت ایران» و به کارگردانی محمد حسین لطیفی، ستارگان سینما از جمله محمدرضا گلزار بازی می‌کنند، اما فروش این سریال چندان رضایت بخش نبوده است.

قسمت اول و دوم این سریال در روزهای پایانی سال 90 به بازار عرضه شد که شنیده ها حاکی از آن است تنها 400 هزار نسخه از آن به فروش رسیده است. قسمت‌های دوم و سوم ساخت ایران که چند روزی است به بازار آمده نیز چندان از فروش رضایت بخشی برخوردار نبود.

آمار نشان می‌دهد که استقبال مخاطبان محصولات نمایش خانگی از تولیدات سینمایی بسیار بیشتر از سریال‌های شبکه خانگی است که مدتی است تولید و ارائه آن در کشور باب شده است، به گونه‌ای که در همین مقطع، فروش فیلم سینمایی «شرط اول» به کارگردانی مسعود اطیابی از سریال «ساخت ایران» بیشتر بوده است.

شاید بتوان گفت سابقه ذهنی آشناتر مخاطب نسبت به فیلم‌های سینمایی (با عکس‌ها، خبرها و مطالب مندرج در مطبوعات) دلیل اصلی این برتری بوده است. از سویی باید نبود فضاسازی و تبلیغات مناسب، پیش از ورود یک سریال برای شبکه نمایش خانگی را دلیل موفق نبودن این دست کارها به ویژه در ابتدای توزیع قلمداد کرد ضمن آن که کیفیت اثر و تبلیغات دهان به دهان، در این شرایط بهترین راه برای موفقیت اینگونه کارها در ادامه توزیع به شمار می‌رود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی
آخرین مطالب