فیلمی که قرار است در شبکه نمایش خانگی رکورد بزند
سینمای روز
این وبلاگ راجع به خبرهای روز سینما است

Image
 

تهیه‌کننده فیلم «خیابان یک طرفه» معتقد است این فیلم رکورد فروش فیلم‌های شبکه نمایش خانگی را می‌‌شکند.

 

نشست خبری فیلم «خیابان یک طرفه» دوشنبه 12 تیرماه با حضور اسماعیل فلاح‌پور کارگردان، امیرپورکیان تهیه‌کننده و محمود سلطانی مدیرعامل پارس ویدئو و جمعی از خبرنگاران در موسسه پارس ویدئو برگزار شد.
 
در ابتدای نشست پورکیان از همکاری با فلاح‌پور ابراز رضایت کرد و گفت: «با ساخت فیلم «خیابان یک طرفه» با کارگردانان مختلف صحبت کردم، اما با دیدن فیلم سینمایی «تیک» از نوع ساختار و کارگردانی فیلم لذت بردم و با آقای فلاح‌پور که روزی شاگرد ایشان بودم صحبت کردم. از کارکردن با این کارگردان راضی و خشنودم.»

تهیه‌کننده «خیابان یک‌طرفه» ادامه داد: «در تلاش هستیم مجوز اکران فیلم در سینماها را دریافت کنیم، دوستان در شورای سه نفره وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معتقدند که فیلم مقداری تلخ است و پیشنهاد دادند تا اصلاحاتی صورت گیرد تا تلخی فیلم کمرنگ‌‌تر شده و بتوانیم مجوز اکران آن را دریافت کنیم.»
 
پورکیان با ادعای اینکه «خیابان یک‌طرفه» پرفروش‌ترین فیلم شبکه نمایش خانگی می‌شود، تاکید کرد: «من فیلمی ساخته‌ام که اگر پرفروش‌ترین فیلم شبکه خانگی نشود تهیه‌کنندگی را رها می‌کنم. مطمئنم این فیلم پر فروش‌ترین فیلمی می‌شود که تا به حال در شبکه نمایش خانگی عرضه شده است. با توجه به تمهیداتی که برای تبلیغات این فیلم در نظر گرفته‌ام در نظر دارم رکورد فیلم‌های ویدئویی را بزنم و یک میلیون نسخه از این فیلم عرضه کنیم.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : سه شنبه 13 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی
آخرین مطالب