سینماگران میلیاردی شدن«خوابم می‌آد»را جشن گرفتند
سینمای روز
این وبلاگ راجع به خبرهای روز سینما است

رضا عطاران در مراسم تقدیر از عوامل فیلم سینمایی «خوابم می‌آد» گفت: از مخالفان فیلم تشکر می‌کنم چرا که مخالفت ‌آنها باعث شد تا مردم بیشتر تحریک شوند و به دیدن فیلم بروند. 

 

 مراسم تقدیر از عوامل فیلم سینمایی «خوابم می‌آد» به مناسبت ورود این فیلم به باشگاه میلیاردی‌ها چهارشنبه شب با حضور جمعی از سینماگران در سینما آفریقا برگزار شد.

براساس این گزارش، منیژه حکمت که اجرای این مراسم را برعهده داشت با تشکر از عوامل فیلم بابت ساخت چنین فیلمی گفت: در شرایطی که سینما رو به مرگ بود این فیلم به کمک سینما آمد و توانست سینما را نجات دهد.

* تولد سینمایی عطاران
رضا کیانیان نیز در ادامه با اشاره به دوستی طولانی مدت خود با عطاران گفت:امروز روز تولد سینمایی رضا عطاران است. او اولین فیلم سینمایی‌اش را ساخته که با استقبال مواجه شده است.عطاران همشهری‌ام است و سال‌های زیادی است که او را می‌شناسم. به او تبریک می‌گویم و امیدوارم فیلم‌های بعدی‌اش بیشتر هم بفروشند.


* انگار قبل از «خوابم می‌آد» سینمای طنز وجود نداشته است
اشکان خطیبی دیگر سینماگری بود که ورود «خوایم می‌آد» به باشگاه میلیاردی‌ها تبریک گفت. او در صحبت‌هایش اظهار داشت:من فکر می‌کردم سینمای کمدی به دوره قبل و بعد از «ورود آقایان ممنوع» مربوط می‌شود اما بعد از دیدن «خوابم می‌آد» انگار اصلا ثبلش سینمای طنز وجود نداشته است.


* حق زیادی از عوامل فیلم در جشنواره فجر خورده شد
رضا عطاران نیز بعد از صحبت‌های کیانیان و خطیبی با تشکر از همه عوامل فیلمش گفت: در جشنواره فیلم فجر حق زیادی از عوامل فیلم خورده شد به همین دلیل از همه آنها تشکر می‌کنم. همچنین از مخالفان فیلم تشکر می‌کنم چرا که خوشبختانه مخالفت آنها باعث شد تا مردم برای دیدن فیلم بیشتر تحریک شوند.


* خوشحالم که هنرمندان هنوز سهمی از زندگی روزمره مردم دارند
مریلا زارعی نیز که بازی در «خوایم می‌آد» سومین تجریه مشترک او با رضا عطاران بود در این مراسم گفت:در شرایط امروز جامعه خوشحالم که هنرمندان هنور هم سهمی از زندگی روزمره مردم دارند و امیدوارم بتوانیم تا همچنان کارمان را ادامه بدهیم. بابت سومین تجربه همکاری با رضا عطاران خوشحال هستم.

بنابراین گزارش در دامه این مراسم از عوامل فیلم سینمایی «خوایم می‌آد» با اهدای هدایایی تقدیر شد و مجید صالحی نیز لوح تقدیری را همراه با علامرضا موسوی و علی سرتیپی به رضا عطارات اهدا کردند.

سید مسعود اطیابی،مهدی کرم‌پور،غلامرضا آزادی، عزت‌الله مهرآوران و امیر نوری از دیگر هنرمندان حاضر در این مراسم بودند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : شنبه 17 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی
آخرین مطالب