اکران شرطی برای «ضدگلوله»
سینمای روز
این وبلاگ راجع به خبرهای روز سینما است

 

کیایی: گفتند سکانس آخر را حذف کن! 

 

سینما روز _ حرف‌های مصطفی کیایی درباره سرنوشت نمایش فیلم تازه‌اش / حذف سکانس آخر فیلم «ضد گلوله»، شرط دریافت پروانه نمایشی که قبل از جشنواره صادر شده بود. مصطفی کیایی کارگردان سینما در گفت‌وگو با خبرنگار سینماپرس با بیان این‌که شرط دریافت پروانه نمایش «ضدگلوله» حذف سکانس آخر آن است، افزود: فیلم «ضد گلوله» جزو معدود فیلم‌هایی بود که قبل از جشنواره پروانه نمایش دائم دریافت کرد. اما حالا که برای گرفتن پروانه نمایش رفته‌ایم، می گویند باید سکانس آخر فیلم را حذف کنید تا پروانه نمایش دریافت کنید.

وی تصریح کرد: البته ما تمایلی به حذف سکانس آخر فیلم نداریم، اما باید ببنیم چه اتفاقی می‌افتد. البته شورای نظارت و ارزشیابی هیچ دلیل خاصی برای حذف این سکانس اعلام نکرده است.
کیایی ادامه داد: تا زمانی که نتوانیم پروانه نمایشی که قبل از سال صادر شده را از وزارت ارشاد دریافت کنیم برنامه‌ای برای اکران آن نخواهیم داشت.
وی همچنین خبر از نگارش فیلمنامه جدید خود داد و افزود این فیلم نسبت به دیگر فیلم‌های من کمتر رگه‌های طنز خواهد داشت.
لازم به ذکر است، مهدی هاشمی، مسعود کرامتی، ژاله صامتی، سعید آقاخانی، محسن کیایی، بهشاد شریفیان، علی کوچکی، مهدی فقیه، مسعود انتظاری از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

در خلاصه داستان آمده است، اواسط دهه 60 و اوج دوران جنگ مردی حدود 50 ساله در تهران مشغول قاچاق نوارهای لس آنجلسی و فیلم های ویدیویی است، وی در اثر یک اتفاق در می یابد که توموری در سر دارد و تا دو ماه دیگر بیشتر زنده نخواهد ماند.

 



نظرات شما عزیزان:

4dr
ساعت14:29---31 فروردين 1391
b veblog maham sar bezani o nazar bedi khoshhal mishim

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : پنج شنبه 31 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی
آخرین مطالب