امار فروش فیلم ها تا دو روز قبل
سینمای روز
این وبلاگ راجع به خبرهای روز سینما است

فیلم سینمایی «نارنجی‌پوش» ساخته داریوش مهرجویی با در اختیار داشتن ۲۴ سالن در سینماهای تهران تا روز پنجشنبه به فروش ۲۳۰ میلیون تومانی دست پیدا کرد.

به گزارش فارس، فیلم سینمایی «نارنجی‌پوش» ساخته داریوش مهرجویی با در اختیار داشتن 24 سالن در سینماهای تهران تا روز پنجشنبه به فروش 230 میلیون تومانی دست پیدا کرد.این فیلم روز پنجشنبه توانست 51 میلیون تومان بفروشد.

از سوی دیگر فیلم سینمایی «قلاده‌های طلا» ساخته ابوالقاسم طالبی در سینماهای تهران و شهرستان‌ها به فروش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی دست پیدا کرد

«غلامرضا فرجی» مدیر پخش حوزه هنری در گفت‌وگو با  فارس در مورد آمار فروش فیلم سینمایی «قلاده‌های طلا» ساخته ابوالقاسم طالبی، اظهار داشت: این فیلم روز چهارشنبه در تهران 12میلیون و 500 هزار تومان فروخت و در روز پنجشنبه هم 24 میلیون تومان فروخت.

و بالاخره این که به گزارش شبکه ایران اکران فیلم سینمایی «سیب و سلما» ساخته حبیب‌ا... بهمنی در حالی از روز گذشته در سینماها آغاز شد که در بسیاری از سینماهایی که بنا بود این فیلم را نشان دهند به علت کمبود مخاطب، فیلم روی پرده نرفت.

«سیب و سلما» که بهترین گروه سینمایی شهر تهران یعنی آزادی را در اختیار گرفته حتی در این سینما هم مخاطب چندانی نداشت تا یک بار دیگر یکی از ایراداتی که به شورای صنفی نمایش به واسطه عدم چینش درست اکران در سرگروههای مختلف وارد میشود، شدت یابد.

«سیب و سلما» که از محصولات حوزه هنری بوده و دو سالی پشت خط اکران مانده بود از آن آثار به ظاهر معناگرایی است که به نظر نمیرسد حتی بتواند فروشی نیم میلیاردی را تجربه کند. این فیلم در جشنواره بیست و نهم فجر به نمایش درآمده بود و در همان زمان هم توجه منتقدان را به خود جلب نکرده بود.

آزادی، بهمن، پردیس ملت، پردیس زندگی، ماندانا، پایتخت، فردوسی، شاهد، بهاران، خانواده و ققنوس از جمله سینماهایی هستند که «سیب و سلما» در آنها اکران شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : شنبه 2 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی
آخرین مطالب