فیلمبرداری «خاکستر و برف» به کارگردانی روح‌الله سهرابی به پایان رسید/تدوین فیلم به زودی آغاز می ش
سینمای روز
این وبلاگ راجع به خبرهای روز سینما است

  روح الله سهرابی گفت: فیلمبرداری فیلم 25 اسفندماه به پایان رسید. تاکنون راش‌ها را بازبینی و تنظیم کردیم و ظرف هفته آتی تدوین فیلم را آغاز خواهیم کرد.

وی درباره روند تولید فیلم توضیح داد: فیلم در فصل سرما جلوی دوربین رفت و بخش‌هایی از فیلم در فضای ساحلی و کنار دریا ضبط شد که کار بسیار سخت بود زیرا سرما کار را سخت می‌کرد. حدود 90 درصد از فیلم در بندر انزلی و ده درصد از آن در لاهیجان جلوی دوربین رفت.

کارگردان «محدوده ابری» در ادامه به دو عنصر موسیقی و صدا در فیلم اشاره کرد و گفت: صدا و موسیقی دو عنصر مهم در این فیلم هستن دو حتماً از صداگذاری بهره خواهیم برد که صاحب نام باشد و به ظرافت‌های کار اشراف لازم را داشته باشد.

وی درباره موسیقی فیلم توضیح داد: موسیقی فیلم تلفیقی از فضای سنت و مدرن خواهد بود و انتخاب آهنگساز نیز برای نوشتن موسیقی مناسب برای فیلم حایز اهمیت است.

سهرابی در پاسخ به این سؤال که از موسیقی محلی شمال کشور هم بهره خواهید برد گفت: موسیقی باید فرامنطقه‌ای باشد تا بتواند با مخاطب ملی و جهانی ارتباط صحیحی برقرار کند.

کارگردان «خاکستر و برف» در ادامه به ایفای نقش‌های اصلی فیلم اشاره کرد و گفت: ایفای نقش «احسان» یکی از نقش‌‌های متفاوتی است که کامبیز دیرباز آن را ایفا کرد وی نقشی را که ده سال از خودش بزرگتر بود به زیبایی به اجرا گذاشت همچنین خانم حجار نقش زنی حدود هشت بزرگتر از سن خود را ایفا کرد و به خوبی از عهده آن برآمد.

وی درباره حضور فیلم در جشنواره‌های خارجی گفت: رایزنی‌های لازم برای حضور فیلم در جشنواره‌ها و شبکه‌های مختلف صورت گرفته است. امیدواریم با انجام مراحل فنی فیلم هرچه سریع‌تر آماده نمایش شود.

فیلمنامه «خاکستر و برف» را روح‌ا... سهرابی و سید مرتضی مصطفوی نوشته‌اند. فیلم داستان احسان است که پس از 25 سال به ایران برمی‌گردد تا با صمیمی‌ترین دوست خود که زندگی‌اش را مدیون اوست برای آخرین بار تجدید دیدار کند و همین مسئله، اتفاقات ناخواسته دیگری را برای او رقم می‌زند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : یک شنبه 3 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی
آخرین مطالب