مازيار ميري: «سعادت‌آباد» قرباني شد
سینمای روز
این وبلاگ راجع به خبرهای روز سینما است

 

Image

 

مازیار میری همزمان با پخش خانگی فيلم سينمايي «سعادت آباد» گفت: نسخه‌ی که این روزها از «سعادت آباد» عرضه شده با حذف چند پلان و سکانس نهایی مواجه شده است.

 

سینما روز _ کارگردان «سعادت آباد» که با خبرنگار سینمایی خبرگزاري دانشجويان ايران (ایسنا) گفت‌وگو می‌کرد، اظهار داشت: تصور من این است که این حذفیات به دلیل ممیزی نیست، چون این فیلم چند ماه قبل اکران بود و پروانه نمایش قانونی هم گرفته بود.

 

میری با اشاره به فروش خوب «سعادت آباد» در زمان اکران عمومی گفت: به نظر من دوستان وزارت ارشاد، «سعادت آباد» را در شبکه نمایش خانگی قربانی مواضع صنفی من و آقای همایون اسعدیان کرده‌اند.

 

وی یادآور شد: شرایط پروانه نمایش خانگی پیش از این خیلی آسان تر بود، ولی برای «سعادت آباد» پروانه نمایش خانگی به سختی صادر شد و به ما کاملا فشار آورده بودند که بعضی از صحنه‌ها را حذف کنیم و شاید احساس می کردند ما حذف نخواهیم کرد و فیلم هم به شبکه نمایش خانگی راه نخواهد یافت. اما تولید این فیلم در بخش خصوصی و بدون هیچ امکانات دولتی صورت گرفته، بنابراین ما مجبور بودیم کوتاه بیاییم و قبول کنیم تا فیلم به شبکه نمایش خانگی راه پیدا کند.

 

مازيار ميري درباره فروش روزهای اولیه «سعادت آباد» در شبکه نمایش خانگی گفت: از طرف پخش کننده شنیدم که فیلم خوب فروش کرده، بنابراین خوشحالم که سینمای مستقل ایران هنوز مخاطب دارد و برخلاف تصور برخی‌ها این سینمای مستقل دیده می‌شود و مردم با آن ارتباط برقرار می‌کنند.

 

كارگردان «سعادت‌آباد» در بخش ديگري از سخنانش از رجبي فروتن ـ مدير نمايش خانگي وزارت ارشاد ـ تشكر كرد و گفت: با همياري و تلاش ايشان و وساطتي كه با مسوولان سينمايي داشتند، فيلم بالاخره مجوز توزيع در شبكه نمايش خانگي را گرفت.

مازيار ميري با اشاره به حذف سكانس فينال فيلم تصريح كرد: بايد از حامد بهداد و مينا ساداتي بازيگران سكانس فينال فيلم، براي حذف اين سكانس عذرخواهي كنم چون بازي‌هاي آنها در اين سكانس به دليل موضع‌گيري‌هاي صنفي من و آقاي اسعديان بر سر مسايل صنفي، قرباني شد.

 



نظرات شما عزیزان:

مهدی
ساعت14:30---9 ارديبهشت 1391
سلام حمید جون ممنون که بهم سر زدی و نظر گذاشتی وبلاگتو دیدم پر محتوا وجالب بودموفق باشی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : جمعه 8 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی
آخرین مطالب