"سعادت آباد" با حذف یک سکانس به شبکه نمایش خانگی آمد
سینمای روز
این وبلاگ راجع به خبرهای روز سینما است

 

 

 

 

  فیلم سینمایی "سعادت آباد" ساخته مازیار میری توسط موسسه فیلمسازان جوان با تیراژ 800 هزار تسخه در شبکه خانگی عرضه شد.

به گزارش خبرنگار سی نت، این موسسه به زودی 2 فیلم سینمایی "جرم" و "زنان ونوسی و مردان مریخی" را به علاقه مندان تقدیم خواهد کرد. پیش از این فیلم سینمایی "پرتقال خونی" در شبکه عرضه شده بود.

مازیار میری پیش از این فیلم "قطعه ناتمام" (1379) ، "به آهستگی" (1384) ، "پاداش سکوت" (1385) و "کتاب قانون" (1387) را کارگردانی کرده است.

بازیگران این فیلم عبارتند از: حامد بهداد، لیلا حاتمی، حسین یاری، هنگامه قاضیانی، مهناز افشار، امیر آقایی و مینا ساداتی

خلاصه داستان: یاسی در تدارک جشن تولد برای همسرش محسن است.آنها دعوای سختی داشته اند و یاسی دارد این مهمانی را برای آشتی کنان برگزار میکند.او از دو زوج که دوستان خانوادگی شان هستند برای شرکت در این مهمانی دعوت کرده.علی و لاله و بهرام و تهمینه.اما هرکدام از این زوج ها ، که همکارهای محسن هم هستند ، مشکلات خاص خودشان را دارند.

از دیگر عوامل فیلم میتوان به حضور همایون اسعدیان به عنوان تهیه کننده، امیر عربی به عنوان نویسنده، محمد آلادپوش به عنوان فیلمبردار و کریستف رضایی به عنوان آهنگساز اشاره کرد.

فيلمبرداری فيلم "سعادت آباد" از 24 تيرماه سال 89 آغاز شد و بخش عمده سكانس‌های آن با حضور همه بازيگران در لوكيشن بازسازی شده، فيلمبرداری شده است.

فیلم میری در بخش مسابقه بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر حضور داشته و توانست سيمرغ بلورين بهترين بازيگر نقش مکمل زن را در بيست و نهمين جشنواره فيلم فجر براي مهناز افشار به ارمغان بیاورد.

به گفته جبار آذین (منتقد): "سعادت آباد" فیلمی است پر از حرف‌های زندگی که بر سنگ فرش واقعیت‌های اجتماعی ما چیده شده است. "سعادت آباد" با نمایش نمونه‌هایی از زندگی جاری در میان خانواده‌های ایرانی، موانع، مشکلات، ارتباط انسان‌ها، نبود عشق، ایمان و مناسبات راستین که جای خود را به تظاهر، فریب، ریا و کذب داده در آینه زندگی نمایان می‌سازد.

آخربن فیلم باشگاه میلیادری های سال 90 که به شبکه عرضه شده است در زمان اکران خود در گروه سینمایی آزادی فروشی معادل 1 میلیارد و 25 میلیون تومان در تهران داشته باشد.

 سکانسی که محسن به خانه پرستار فرزندش می رود از نسخه نمایش خانگی حذف شده است.

 



نظرات شما عزیزان:

dani
ساعت15:03---9 ارديبهشت 1391
سلام دوست عزيز وب و مطالب بسيار زيبايي داريد استفاده کردم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : شنبه 9 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی
آخرین مطالب