ستاره اسكندري: «حيراني» راوي دغدغه زن امروز است
سینمای روز
این وبلاگ راجع به خبرهای روز سینما است

 

 

 

 

ستاره اسکندری بازیگر نقش عاطفه فرجام در مجموعه تلویزیونی «حیرانی» گفت: این شخصیت به نوعی راوی دغدغه زن امروز ایران است. ترکیبی از یک زن مستقل اجتماعی که جایگاه خوبی در اجتماع دارد، اما در زندگی شخصی یک نوع بدبینی به روابط عاطفی خود دارد.

او افزود: تجربه همکاری من با کارگردانان اين سريال بر می‌گردد به فیلم‌های کوتاه آنها با عنوان «هیچکس با هیچ کس سخن نمی‌گوید» که یک کار سه اپیزودی بود. در «شبانه‌» هم با آنها همکاری داشتم. در «شبانه روز» هم در یک تک سکانس بازی داشتم که در اکران عمومی متاسفانه به یک پلان تبدیل شد. بعد از آن در یک سریال اپیزودیک با عنوان «سلول» کار مشترک بنکدار و علیمحمدی بازی کردم. "حیرانی" پنجمین تجربه‌ای است که با این کارگردانان دارم.

شاید در تجارب اولیه درکم از فضایی که آنها داشتند، کم بود، اما به نظرم تکنیک و نوع نگاهی که این کارگردانان دارند برای بازیگر چالش برانگیز است. این موضوع در نوع خود برای هر بازیگری جذاب است. چرا که این شرایط فراهم می‌شود تا ما خود را محک بزنیم. در کارهای آ‌نها یک جنس بازیگری وجود دارد که اصول و بنیاد آن تکنیک به همراه احساسات است.او ادامه داد: از تجربه حیرانی به شدت راضی هستم. زیرا فکر می‌کنم که متعادل‌ترین حضورم محسوب می‌شود. به این دلیل که به بیشترین تفاهم با کار بنکدار و علیمحمدی رسیدم.او درباره نقش خود در حيراني توضيح داد: عاطفه یک زن مسئولیت‌پذیر است. به همین دلیل برای من خیلی جذاب بود. البته نقش عاطفه خیلی بازی بیرونی ندارد. در کارنامه کاری‌ام عمدتاً در نقش‌هایی مثل «مرگ تدریجی یک رویا» که برون‌گرا هستند بازی کردم. این تیپ نقش‌ها را هم دوست دارم، اما عاطفه فرجام، انگار همه چیز در چشم‌هایش اتفاق می‌افتد. خیلی‌ درون‌گرا است.

اسكندري درباره بازتاب‌هاي اين سريال گفت: من با مخاطبان مختلفی روبرو شدم. به طور نمونه افرادی بودند که عنوان می‌‌کردند این سریال چقدر عجیب و متفاوت است، اما خیلی‌ها کار را دنبال می‌کنند. همکاران اینگونه هستند که می‌گویند این کار بد است و تمام. به نوعی فرصت نمی‌دهند که در 10 جلسه خودت را معرفی کنی، اما مردم اینگونه برخورد نمی‌کنند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : یک شنبه 10 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی
آخرین مطالب