افشین هاشمی: کمدی «عشق من حامد بهداد» گرفت!
سینمای روز
این وبلاگ راجع به خبرهای روز سینما است

 

کارگردان نمایش «عشق من حامد بهداد» گفت در نخستین شب اجرا توانستیم مخاطب خود را بخندانیم

 

سینما روز _ افشین هاشمی ، درباره استقبال مخاطبان از نمایش میدانی اش در تریای سالن سایه گفت: دیشب و در نخستین شب اجرا، مخاطبان استقبال خوبی از نمایش کردند و به همین دلیل نمایش امشب در دو نوبت به صحنه می رود.

وی افزود: جاهایی که دلمان می خواست توانستیم مخاطب را بخندانیم و خوشحالم کمدی مان گرفت.

هاشمی تصریح کرد: برنامه ای برای دو اجرا رفتن «عشق من حامد بهداد» در آینده ندارم و تنها امشب در ساعت بیست نیز روی صحنه خواهیم بود. تا تعطیلات خرداد ماه، این نمایش را روی صحنه خواهیم برد.

افشین هاشمی پیش از این در گفت و گو با سینماپرس عنوان کرده بود در اجرای نمایشنامه «عشق من حامد بهداد» قصد ندارد، نقد و نظری متوجه سینما کند و تنها می خواهد تماشاچی را بخنداند.

«عشق من حامد بهداد» با بازی افشین هاشمی و زهیر یاری از دیشب در تریای سایه در تئاتر شهر کار خود را آغاز کرد. این نمایش به دلیل استقبال مخاطبان امشب دو اجرایی به صحنه می رود. این نمایش، روایت دو جوان است که در برخورد با هم به گفت و گو می پردازند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : دو شنبه 11 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی
آخرین مطالب