«تلفن همراه رئیس جمهور» هم هفته آینده اکران می شود
سینمای روز
این وبلاگ راجع به خبرهای روز سینما است

 

 

 

 

«حبیب اسماعیلی» مدیر پخش شرکت رسانه فیلمسازان در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس، اظهار داشت: فیلم سینمایی «تلفن همراه رئیس جمهور» ساخته علی عطشانی از هفته آینده در گروه سینمایی آزادی جایگزین فیلم سینمایی «سیب و سلما» ساخته حبیب‌الله بهمنی می‌شود.

وی در ادامه افزود: با توجه به شرایط پیش آمده در اکران که فیلم‌های خوب دست نگه داشته‌اند، ما برای اکران فیلم «تلفن همراه رئیس جمهور» پیش‌قدم شدیم.

بنابراین گزارش، در خلاصه داستان این فیلم آمده است: پیرمردی شغلش باربری است و قصد خرید سیم کارت و تلفن همراه دارد که دست بر قضا سیم کارت خاموش سالیان گذشته رئیس جمهوری به دستش می‌رسد.

در این فیلم مهدی هاشمی، نیکی کریمی، بهناز جعفری، آتیلا پسیانی، علی دهکردی، نیما شاهرخ شاهی، مجید یاسر، خشایار راد و... بازی می‌کنند.

«بهناز جعفری» برای بازی در این فیلم در سی‌امین جشنواره بین المللی فیلم فجر تندیس بهترین بازیگر نقش مکمل زن را دریافت کرد.

به گزارش سی نت پیش از این اعلام شده بود که فیلم «چک» هم هفته آینده جایگزین «چگونه میلیاردر شدم» خواهد شد و باید منتظر جلسه شورای صنفی نمایش هفته آینده بود تا اکران این دو فیلم رسما اعلام شود ، همچنین به دلیل پایین آمدن فروش «قلاده های طلا» ممکن است از هفته آینده «روزهای زندگی» هم اکران شود که این مسئله هم در جلسه هفته آینده بررسی خواهد شد.

باید دید آیا «تلفن همراه رئیس جمهور» و «چک» می توانند به گیشه نه چندان مناسب روزهای اخیر رونق ببخشند یا خیر.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : چهار شنبه 13 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی
آخرین مطالب