اخرین تلاشها برای زنده ماندن
سینمای روز
این وبلاگ راجع به خبرهای روز سینما است

Image
 
 

ایرج قادری که از روز ۹ فروردین ماه در بیمارستان مهراد بستری است روزهای سختی را بر تخت بیمارستان سپری می کند و سطح هوشیاری اندکی دارد.

 

 

سینما روز _ تابلو ملاقات ممنوع بر در اتاق ۱۱۷ طبقه اول بیمارستان مهراد در بخش جراحی مغز نشان از وخامت حال کارگردان باسابقه سینمای ایران دارد.

 

در گوشه و کنار در اتاق، برخی دوستداران سینما و دوستان قدیمی قادری با حزن و اندوه در حال رفت و آمد در راهرو بیمارستان هستند تا در باز و بسته شدن اتفاقی در دوباره تجدید خاطره ای با قادری که در آرامش پلک بر هم نهاده است داشته باشند.

برخی از دوستان این کارگردان که روزهای اخیر بیشتر در کنار وی بوده اند در مورد افرادی که تا به حال به عیادت کارگردان «تاراج» آمده اند می گویند: برخی از مسوولان ارشاد و مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی از جمله مدیران بودند که به عیادت آمدند. از میان بازیگران هم با وجود ممنوع ملاقات بودن ایشان برخی مانند جمشید مشایخی و افسانه بایگان در بیمارستان حضور یافتند.

 

در این میان در اتاق باز می شود و ایرج قادری را که کمتر شباهتی به کارگردان و بازیگر پر توان همیشگی دارد که سال ها موفق شد با بیماری اش مبارزه کند می بینیم. در لباس هایی سفید رنگ و با کمک دستگاه ها نفس می کشد و کم تر نشانی از حیات را می توان در چهره اش دید.

 

همسر ایرج قادری هم که این روزها تمامی وقت خود را برای پرستاری از همسرش گذاشته است در اتاق انتظار بیمارستان نشسته است. جلو می روم و پس از سلام و معرفی حالش را جویا می شوم که در پاسخ با غمی در گلو می گوید خوب نیستم.

 

«تهمینه اطمینان» مقدم در پاسخ به نظر پزشکان در مورد وضعیت جسمانی قادری توضیح می دهد: پزشکان معتقدند دیگر کاری نمی توان انجام داد و تنها می توان منتظر بود.

همسر قادری تمایل به عکس برداری از همسرش در این وضعیت نیمه هوشیار ندارد و از ما می خواهد از عکس های خوب همسرش برای خبرهای مان استفاده کنیم.

تنها کاری هم که از ما ساخته است اندکی دلداری دادن به این همسر فداکار و دعا برای سلامتی حال کارگردان باسابقه سینمای ایران است و اندوهی که به همراه خاطرات قادری با خود از بیمارستان بیرون می بریم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : شنبه 16 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی
آخرین مطالب