اکران «آخرین سرقت» به‌جای «سیب و سلما» در پی عدم اکران «تلفن همراه رئیس جمهور»
سینمای روز
این وبلاگ راجع به خبرهای روز سینما است

 

 

 

  «حبیب کاوش» سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفت‌و‌گو با خبرنگار سینمایی فارس گفت: در جلسه شورای صنفی نمایش امروز قرارداد فیلم سینمایی «آخرین سرقت» برای نمایش در سرگروه سینمایی آزادی به جای فیلم «سیب و سلما» از 20 اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

بنابراین گزارش، فیلم سینمایی «آخرین سرقت» اولین ساخته پدرام علیزاده به تهیه‌کنندگی غلامرضا موسوی با موضوع کمدی حادثه‌ای اکران می‌شود. این درحالی است که قرار بود فیلم سینمایی «تلفن همراه رئیس جمهور» جایگزین «سیب و سلما» شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است آقای «ن» و آقای «د» در یک سفر ناخواسته با یکدیگر همراه می شوند. در این میان خانم «م» منتظر آن‌هاست‌. غافل از این که...

این فیلم ‌پوریا پورسرخ، نیما شاهرخ شاهی، خاطره اسدی، مریم سعادت، آرش نوذری، سولماز آقمقانی و با حضور ایرج نوذری به ایفای نقش می‌پردازند.

قرار بود فیلم «تلفن همراه رئیس جمهور» جایگزین «سیب و سلما» شود که علیرضا سجادپور درباره عدم اکران این فیلم گفته است :

این فیلم توقیف نشده و نیاز به بازبینی مجدد آن نیست، اما با زمان اکران آن موافق نیستیم.

وی در ادامه گفت: قرار نیست فیلم‌ها با مضامین مشابه پشت سر هم اکران شود. بهتر است در طول سال فیلم‌ها پخش شود. فیلم‌های زیادی علاقمند هستند تا در یکی دو فصل ابتدای سال و با سرعت اکران شوند، این درحالی است که ما فرصت دوازده ماهه اکران داریم که باید به نحو مناسبی در طول سال فیلم‌ها پخش و اکران شوند، خصوصاً فیلم‌هایی که با مضامین مشخص و مشترک هستند نباید پشت سر هم اکران شوند. این نوع فیلم‌ها باید در طول سال توزیع شوند، تنها بحث ما در مورد این فیلم همین مسئله است.

سجادپور در خاتمه افزود: من تمام اخباری که درباره توقیف و عدم نمایش آن است را تکذیب می‌کنم مخصوصاً بخشی که آمده است یکی از مقام‌های عالی‌رتبه کشور فیلم را دیده است و فیلم دچار مشکل شده است را تکذیب می‌کنم. این فیلم پروانه نمایش دارد.


از روز 20 اردیبهشت «آخرین سرقت» درحالی روی پرده می رود که قرار است در همین روز فیلم «روزهای زندگی» جانشین «قلاده های طلا» شود و هفته پیش نیز اعلام شده بود فیلم «چک» به کارگردانی کاظم راست گفتار هم در این روز اکران خواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : دو شنبه 18 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی
آخرین مطالب