فیلم جدید ایرج قادری 27 اردیبهشت اکران می شود / "روزهای زندگی" و "دوستی از جنس آتش" بزودی
سینمای روز
این وبلاگ راجع به خبرهای روز سینما است

 

 

 

فیلم های سینمایی «دوستی از جنس آتش»، «روزهای زندگی» و «شبکه» فیلم های آینده روی پرده هستند که در جلسه امروز شورای صنفی نمایش قرارداد آن ها به ثبت رسید.

حبیب کاوش؛ سخنگوی شورای صنفی نمایش در مورد نتایج جلسه امروز شورای صنفی گفت: فیلم سینمایی «روزهای زندگی» به کارگردانی پرویز شیخ طادی در گروه سینمایی استقلال پس از فیلم سینمایی «قلاده های طلا» در تاریخ 20 اردیبهشت ماه اکران می شود.

وی ادامه داد: همچنین فیلم سینمایی «دوستی از جنس آتش» به کارگردانی مرحوم امیر قویدل در گروه عصر جدید پس از فیلم سینمایی «خنده در باران» روی پرده می‌رود.

کاوش در مورد زمان اکران آخرین فیلم ایرج قادری هم توضیح داد: فیلم سینمایی «شبکه» از 27 اردیبهشت ماه در گروه سینمایی قدس جایگزین فیلم «نارنجی پوش» می شود.

در "شبکه" اكبر عبدي، ايرج قادري، ماه‌چهره خليلي، نيما شاهرخ‌شاهي، افسانه پاكرو، سيروس گرجستاني، مجيد مشيري، اليزابت اميني، اميرعلي رنجبر، ميرطاهر مظلومي، مريم اميرجلالي و عباس اميري بازی می کنند.

اين فيلم درباره انتشار فيلم‌هاي خصوصي افراد است و اتفاقاتي پيرامون اين موضوع را به تصوير مي‌كشد. فيلمنامه «شبكه» را که با عنوان «فلش» پروانه ساخت گرفته عبدالرضا منجزي نوشته است. نام قبلی فیلم «مصادره» بود.

"دوستی از جنس آتش" که نام قبلی آن "بار هستی" بود آخرین ساخته زنده یاد امیر قویدل است. سارا خوئینی ها، ایرج نوذری و ناصر ممدوح از بازیگران این فیلم هستند.

این فیلم که در ژانر وحشت ساخته شده در مورد دکتری به نام هستی است که اتفاقات عجیبی در محل کار و زندگی اش برای او رخ می دهد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : سه شنبه 19 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی
آخرین مطالب