سهیلی:به آقای ضرغامی به خاطر تعطیلی«هفت»تبریک می گویم
سینمای روز
این وبلاگ راجع به خبرهای روز سینما است

Image
 

کارگردان گشت ارشاد گفت : به آقای ضرغامی به خاطر تعطیلی «هفت» تبریک می گویم و اگر تعطیلی این برنامه حتمی شود باید فاتحه گفتگوی سینمایی در رسانه ای مانند تلویزیون را خواند.

 

سینما روز _ حـــامد مظفـــری: سعید سهیلی که به واسطه حواشی پیش آمده در اکران آخرین فیلمش همچنان دلگیر است از جمله کسانی بود که در برنامه هفته گذشته «هفت» روی آنتن آمد و توانست لحظاتی کوتاه ولو به صورت تلفنی درباره اوضاع این روزهای سینمای ما صحبت کند. بسیاری از مخاطبان بعد از شنیدن خبر تعطیلی «هفت» این فرضیه به ذهنشان رسید که مبادا اظهارات تند و تیز سهیلی در «هفت» عامل اصلی تعطیلی این برنامه بوده! برای آگاهی از نظر خودِ سهیلی درباره این موضوع با وی گپی زدیم.

آیا می توان یکی از دلایل تعطیلی «هفت» را حرفهای صریحی دانست که هفته گذشته شما در تماس تلفنی با جیرانی به زبان آوردید؟
نه، من فکر می کنم اصلا قبل از اینکه من بخواهم در «هفت» صحبت کنم، نامه های مرتبط با تعطیلی «هفت» نوشته شده بود و درخواستهای آنها که دوستدار تعطیلی این برنامه بودند، مطرح شده بود. تصمیم گیریها هم اختمالا زودتر از اینها گرفته شده بود اما تازه به سمع من و شما رسیده است!

فکر می کنید چقدر از ماجرای تعطیلی برنامه «هفت» مرتبط است با انتقاد گروهی رسانه افراطی از این برنامه به خصوص نامه رسانه های موسوم به انقلابی خطاب به ضرغامی!؟
مطمئنا همین نامه دلیل اصلی توقیف «هفت» بوده است. اما می خواهم واقعیتی را به شما بگوبم و آن هم اینکه آن کسانی که چنین نامه هایی را امضاء می کنند پیاده نظام این اتفاقات هستند. اینها آدمهایی هستند که خودشان قدرت تصمیم گیری مستقل ندارند یعنی اختیارشان تحت تاثیر آدمهایی است که هیچ کدام از آنها امضایشان پای چنین نامه ها و بیانیه هایی نمی آید.

اما این گروهها که این شانس را داشتند نماینده خود را به «هفت» بفرستند. پس مشکل چیست که به استفاده از تریبون «هفت» هم راضی نشده اند؟
ببینید، حتی آنها که به نمایندگی از چنین گروههای به «هفت» آمدند هم نفرات اصلی آنها نیستند. نفرات بالادستی این گروهها را هیچ گاه نمی بینیم اما اینها آن قدر قدرت دارند که می توانند شهرداری، حوزه هنری یا امامان جمعه را همراه خود کنند.

فکر می کنید روشی که اینها در شانتاژهای رسانه ای در پیش گرفته اند چه عاقبتی خواهد داشت؟
نکته ای که باید مورد توجه قرار بگیرد این است که روش این دوستان در اعتراض، روش درستی نیست! آنها به جای گفتگو درخواست شان را با فشار و شانتاژ پیش می برند و خواهان تعطیلی روزنامه ها و برنامه های تلویزیونی هستند که نظری خلاف نظرات آنها دارند. آخر این کجایش منطقی است؟ متاسفانه این گروهها اغلب فاقد منطق هستند و تنها راهی هم که در پیش می گیرند همین جنجال و فشارهای غیرمنطقی است در صورتی که اگر واقعا طرفدار منطق هستند چرا به سمت گفتگو نمی آیند. واقعا به آقای ضرغامی به خاطر تعطیلی «هفت» تبریک می گویم و اگر تعطیلی این برنامه حتمی شود باید فاتحه گفتگوی سینمایی در رسانه ای مانند تلویزیون را خواند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : پنج شنبه 21 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی
آخرین مطالب